Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در ۲۴ اردیبهشت ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که سارقین علیرغم حضور صاحبخانه وارد منزل شده و اقدام به سرقت چهار تخته فرش ابریشم کرده بودند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح دستگیری این گروه از سارقان حرفه‌ای و اعترافات آن‌ها به سرقت‌های مشابه عنوان داشت: با آغاز رسیدگی به پرونده و بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته در محل سرقت، سه نفر از سارقان حرفه‌ای سرقت منزل مورد شناسایی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مخفیگاه دو نفر از اعضای این گروه از سارقین به نام‌های «دانیال» و «رامین» شناسایی، این دو نفر طی دو عملیات جداگانه دستگیر و پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به سرقت از منزل شاکی پرونده و همچنین انجام سرقت‌های سرقت مشابه دیگر منازل اعتراف کردند.

با تحقیقات از متهمین دستگیرشده، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که سومین متهم پرونده نیز توسط کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی و به اتهام عضویت در گروه دیگری از سارقان منزل دستگیر و در اختیار این پایگاه قرار دارد؛ لذا طی هماهنگی با مرجع قضایی، متهم جهت ادامه تحقیقات در خصوص سرقت هایش به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و پس از اطلاع از اعتراف صریح همدستانش صراحتا به فعالیت در دو گروه از سارقان حرفه‌ای منزل و انجام سرقت در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در جردن، پاسداران، قلهک و ... اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی با اعلام ارزش میلیاردی این پرونده گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمین به سرقت اموال باارزش از منازل شهر تهران بویژه در مناطق شمال شهر، تحقیقات از متهمین جهت شناسایی محل‌های سرقت آغاز؛ تعدادی از محل‌های سرقت شناسایی و اقدامات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت پلیس آگاهی سرقت از منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنّی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی، ۲ سارق حرفه‌ای سیم کابل‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم کابل برق از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم کابل‌های مسروقه قابل توجّهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه