Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@12:20:39 GMT

نیش زنبور پیرمرد سلماسی را از پا درآورد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۶۸۵۱

عمار فرید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: روز گذشته طبق گزارشی که به فوریتهای پزشکی سلماس مبنی بر مصدومیت پیرمردی 71 ساله به علت زنبورگزیدگی در روستای سیوه انجام گرفت، تیم امدادی به این روستای اعزام شد.

وی ادامه داد: این فرد فاقد علائم حیاتی و در شوک «آنافیلاکسی» قرار داشت و اهالی این روستا فرد مصدوم را با خودروی شخصی تا کتبان منتقل کرده و آمبولانس فوریت های پزشکی در محل مورد نظر مصدوم را تحویل و به بیمارستان خانم الانبیاء سلماس انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی سلماس افزود: اقداماتی که در بیمارستان بر روی مصدوم انجام گرفت متاسفانه کارساز نشد و این پیرمرد فوت کرد.

وی گفت: این گونه حوادث در شهرستان سلماس نادر بوده و با توجه به آغاز فصل تابستان و شیوع زنبورگزیدگی از شهروندان درخواست می شود در صورت بروز حوادث از این نوع بدون سهل انگاری به مراکز درمانی مراجعه کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • آغاز طرح توسعه مسجد روستای چیچک در سلماس
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند