Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی بارها تا باز کردن دروازه پرتغال پیش رفت و این نشان می‌دهد ما ظرفیت بالایی داریم. ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی یک - یک تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال و حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ما در این مسابقه فقط پیروزی می‌خواست تا به مرحله بعد صعود کند، با استراتژی بازی پایاپایی با ساختار نسبتاً تهاجمی بازی را شروع کرد و خیلی خوب مهره‌های حریف را کنترل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با دو هافبک دفاعی و سه هافبک میانی بازی را شروع کردیم و عملکرد بچه‌ها در خیلی از زمان‌های بازی نشان داد، ظرفیت خوبی داریم. بارها تا باز کردن دروازه پرتغال پیش رفتیم و این نشان می‌دهد در بازی با اسپانیا استراتژی دفاعی را پیش گرفتیم و بازی خوبی انجام ندادیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی در همه زمینه‌ها بود و کیفیت خوبی داشت. تیم ما با پنالتی که بیرانوند از رونالدو مهار کرد، قوت گرفت. در نهایت هم ما با چهار امتیاز حذف شدیم. من در مجموع در سه بازی عملکرد تیم ملی را مثبت ارزیابی می‌کنیم و بیشتر از حد انتظار بود.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان در خصوص بحث تمدید قرارداد کی‌روش و اینکه اکنون آیا باید این مربی در تیم ملی حفظ شود یا خیر، گفت: ظاهراً فدراسیون تمایل دارد قرارداد کی‌روش را تا جام ملت‌های آسیا تمدید کند و به نظرم این کار بسیار پسندیده‌ای است، چون ما نمی‌توانیم شخص دیگری را در این شش ماه مانده به شروع جام ملت‌های آسیا پیدا کنیم. با این اوصاف، برای تمدید قرارداد بلند مدت باید یک کار گروه ویژه تشکیل شود تا یک قرارداد عقلانی بسته شود. قرارداد قبلی کی‌روش غیرمتعارف بود و آپشن‌ها و آیتم‌های غیرمتعارف زیادی داشت که در برخی مواقع صحبت‌های زیادی روی آن مطرح بود. باید قرارداد این مربی بازبینی شود.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27,1410,1420/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم‌ملی فوتبال پرتغال جام جهانی فوتبال 2018 تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال پرتغال جام جهانی فوتبال 2018 تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال پرتغال جام جهانی فوتبال 2018 تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه بارسلونا در دادگاه شکست خورد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ؛ پس از رای ابتدایی دادگاه مبنی بر فسخ یکطرفه قرارداد باشگاه بارسلونا با ­شرکت تهیه البسه، پرونده به دادگاه تجدید نظر فرستاده شد و دادگاه فسخ یکطرفه بارسلونا را لغو کرد و قرار داد باید تا پایان سال ۲۰۲۸ پایدار باشد.

نشان تجاری معروف در این قرارداد سالانه ۱۲۰ میلیون یورو به بارسلونا می‌پردازد و مسئولان باشگاه کاتالان‌ها قصد داشتند با عقد قرارداد جدید با شرکت دیگر رقم درآمد زایی از تولید لباس را افزایش بدهند.برخی از بند‌ها در این قرارداد عاملی برای کاهش سالانه درآمد بارسلونا می‌شود و این باعث شده است که مدیران باشگاه به فکر فسخ قرارداد با نشان تجاری باشند.

­باشگاه بارسلونا در سال‌های اخیر با بحران مالی روبرو شده است و این موضوع­ دلیلی برای روی آوردن به بخش‌های درآمدزایی باشگاه برای جبران این کمبود‌های مالی شده است.

دیگر خبرها

  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • باشگاه بارسلونا در دادگاه شکست خورد
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت