Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@07:47:28 GMT

رویت یک یوفوی عجیب در ساحل دریا! + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۷۸۰۸

رویت یک یوفوی عجیب در ساحل دریا! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک یوفوی عجیب و مرموز را در سواحل آلاسکای آمریکا به تصویر می کشد. این تصویر توسط دوربین اداره هوانوردی فدرال آمریکا در تاریخ 16 ژوئن به ثبت رسید.

در این تصویر یک شی پرنده ناشناس که به زمین نزدیک شده است دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر منتشر شده از یوفو ابتدا توسط کانال یوتیوب بیرمنگهام اسکایز منتشر شد اما فورا حذف شد اما بعد ویدئوی تهیه شده توسط چنل کانسپیرسی ( کانال توطئه) در یوتیوب منتشر شد. " نیل ایوانز" که مدیر این کانال است در توضیح این یوفو نوشت که مانند سفینه های فیلم علمی و تخیلی " بیگانه علیه غارتگر " است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " این یک پرنده یا هلیکوپتر یا هواپیما نیست. این شبیه یک یوفو است."

گفتنی است؛ این ویدئو تاکنون بیش از 2600 بیننده داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

مراسم عجیب ازدواج دو قورباغه در هندوستان +فیلم

انتهای پیام/

یوفوی عجیب در ساحل دریا خبرساز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا وحشتناک ترین ها جذاب ترین ها یوفو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، دبیر هیات بادبانی هرمزگان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و برای تشویق و استعداد یابی رده‌های سنی ۹ تا ۱۴ سال جشنواره قایق‌های بادبادنی استان هرمزگان در ساحل جزیره هرمز به سمت بندرعباس برگزار شد.

اسماعیل مکی زاده افزود: در این دوره علاقه‌مندان به ورزش بادبانی در خصوص نحوه هدایت قایق‌های بادبانی آموزش‌های اولیه لازم را دریافت کردند و با اجزای مختلف قایق‌ها آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقه هوری رانی در قشم

وی همچنین به وجود استعداد‌های خوب در زمینه قایق‌های بادبانی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود استعداد‌های بسیار خوب در استان هرمزگان میتوان به آینده ورزش بادبانی در این استان امیدوار بود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در این جشنواره ۱۷ نفر از ورزشکاران بادبانی سوار هرمزگانی شرکت کردند که مسافت ۱۸ کلیومتری جزیره هرمز تا اسکله شهید حقانی بندرعباس دریانوردی کردند.

دیگر خبرها

  • روش عجیب درمان ریزش مو (فیلم)
  • رویت نور مشکوک در آسمان چند نقطه از ایران | فیلم
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • عجیب ترین ضربه آزاد و بی نظیرترین پاسکاری را ببینید
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز