Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم



ورزشکاران و قهرمانان سربلند تیم ملی فوتبال!

درود و سپاس خدا بر شما جوانمردان غیرتمند و با صلابت کشورمان که با همت، هوشمندی و بازی‌های درخشان خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جلوه دیگری از ملتی یکپارچه، امیدوار و پرتلاش را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شما عزیزان که برای تحقق رویا‌های یک ملت بزرگ جنگیدید و با خودباوری قابل تحسین سرافراز شدید؛ افتخار آفرین ملتی هستید که نامش با قهرمانی و پهلوانی سرشته شده و قدردان فداکاری ورزشکاران خود است.

اینجانب از تمامی دست اندرکاران، مربیان فکور به‌ویژه سر مربی ارزنده تیم، و یکایک فوتبالیست‌های عزیز تقدیر و تشکر می‌کنم و موفقیت روزافزون ورزشکاران کشور را در عرصه‌های مختلف ورزشی، از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.



حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام جام جهانی جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال ایران پیام روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان قضایی استان ضمن تبریک ایام و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن صهیونیستی اظهار داشت: موفقیت‌های دادگستری استان چشم‌گیر و شایسته تمجید و قدردانی است.

وی گفت: تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است و همه ما ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم و رسیدگی به موقع دستگاه قضایی به جرائم خود به خود منجر به کاهش جرم در سطح جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال در استان اذعان داشت: توجه به جهش تولید با مشارکت مردم و رفع موانع آن مستلزم توجه و نظارت ویژه دستگاه قضایی بر موانع ایجاد شده و برخورد قاطع با عوامل غیرقانونی است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به ضرورت مقابله با هنجارشکنی در جامعه بر اهمیت حفظ آرامش روانی مردم تاکید کرد و گفت: نقش دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت بی بدیل است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه همکاران دستگاه قضایی استان برای آنان در تحقق اهداف ترسیم شده در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6080198

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • هدیه ویژه به ژابی: میدان لورکوزن به نام آلونسو!
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • پیام تشکر آیت‌ الله مکارم‌ شیرازی از عملیات وعده صادق