Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توجه به اطراف در هنگام رانندگی، یکی از واجباتی است که هر راننده‌ای باید آن را بداند. یک راننده بی‌توجه پسربچه‌ای را زیر گرفت اما این پسربچه به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

در این فیلم که در فضای مجازی سر و صدای زیادی کرده و از چین به اشتراک گذاشته شده است، مشاهده می‌کنیم که پسربچه کوچک در حال بازی کردن در خیابان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده خودروی استیشن پشت فرمان می‌نشیند و بدون توجه به اطراف خود، حرکت می‌کند. بعد از حرکت خودرو، چرخ‌های جلوی خودرو از پسربچه وسط خیابان می‌گذرند اما چرخ عقب سمت چپ خودرو به طور کامل از روی او رد می‌شود اما به طرز معجزه‌آسایی کودک زنده می‌ماند. جزئیات این اتفاق را در ویدئو زیر مشاهده کنید. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: موسی شیرویه» پاکبان شهرداری مشهد صبح امروز براثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو به علت لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده جان باخت.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: در این حادثه که در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا اول خیابان مسلم روی داد خودرو پژو پارس با انحراف از مسیر اصلی پس از برخورد با آیلند میانی با پاکبان برخورد کرد.

وی گفت: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • حرکت تانک‌وار شهرداری زاکانی علیه پارک‌های قدیمی تهران؛ باز کردن باب «درخت‌کشی» به چه قیمتی؟
  • باز کردن باب «درخت‌کشی» به چه قیمتی | حرکت تانک‌وار شهرداری زاکانی علیه پارک‌های قدیمی تهران!
  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • درمان معجزه‌آسای حساسیت فصلی با عطر طبیعی
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد