Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه، از ساعت 22 و 30 دقیقه در ورزشگاه موردوویای شهر سارانسک روسیه به مصاف تیم ملی پرتغال رفت.

برای تماشای زنده دیدار ایران و پرتغال اینجا کلیک کنید

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضائیان، امید ابراهیمی، سعید عزت الهی، وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون

ترکیب تیم ملی پرتغال:

پاتریسیو، په په، فونته، گوئررو، سدریک، کاروالیو، ژوآ ماریو، کوارشما، آدرین سیلوا، آندره سیلوا، کریستیانو رونالدو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

 

پرتغال بازی را هجومی آغاز کرد و تیم ملی کشورمان مانند درو بازی قبل بازی تدافعی را در دستور کار خود در دقایق ابتدایی قرار داده است.

نخستین موقعیت تیم ملی پرتغال در دقیقه سه توسط رونالدو ایجاد شد که کاپیتان پرتغال با عبور از یکی دو بازیکن ایران وارد محوطه جریمه شد اما شوتش را از زاویه بسته ، بیرانوند مهار کرد.

ضد حمله سریع ایران در دقیقه هفت به سمت دروازه پرتغال روی حرکت جهانبخش ، با پاس عرضی این بازیکن برای وحید امیری همراه شد اما شوت امیری اصلا خوب نبود و به بیرون رفت.

در دقیقه 9 اشتباه سعید عزت اللهی نزدیک بود منجر به باز شدن دروازه ایران شود. توپی که برای بیرانوند بود را عزت اللهی دور کرد که توپ به بازیکنان پرتغال پشت محوطه جریمه ایران رسید که شوت پرتغالی ها از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

در دقیقه 13 سانتر بازیکنان پرتغال از جناح چپ دروازه ایران این بار با اشتباه بیرانوند همراه شد و توپ از دستان او سر خورد که البته توسط مدافعان ما دور شد.

در دقیقه 16 ضربه آزاد پشت محوطه جریمه ایران برای پرتغال اعلام شد که ضربه کاشته رونالدو با برخورد به دیوار دفاعی ایران به کرنر رفت.

در دقیقه 22 این بار برای ایران پشت محوطه جریمه پرتعال خطا اعلام شد که رامین رضائیان ضربه آزاد را به بیرون زد.

یک دقیقه بعد پاس در عمق سردار آزمون برای جهانبخش به پاتریسیو دروازه بان پرتغال رسید و جهانبخش یک گام کم آورد.

بازی در اواسط نیمه نخست متعادل تر شد و دیگر خبری از حملات پرتعداد پرتغالی ها روی دروازه ایران نبود و بازیکنان تیم ایران چشم به ضدحملات داشتند.

در دقیقه 34 یک ضربه خطا به سود ایران اعلام شد که جهانبخش توپ را روی دروازه سانتر کرد و ضربه سر سعید عزت اللهی را پاتریسیو به شکل خطرناکی مهار کرد.

شوت محکم و سهمگین رونالدو از راه دور در دقیقه 40 را بیرانوند دو ضرب مهار کرد.

در دقیقه 45 پرتغال دروازه ایران را باز کرد. ریکاردو کوارشما با شوتی زیبا و از پشت محوطه جریمه با بیرون پا، توپ را به گوشه دروازه بیرانوند فرستاد تا بازی یک بر صفر شود.

در نهایت نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر تیم ملی پرتغال به پایان رسید .

آمار بازی تا پایان نیمه نخست:

لحظه لایی زدن حاج صفی به دفاع پرتغال + فیلم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   گل اول ایران به پرتغال کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: داور دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال مشخص شد 5ملی پوش ایران در آستانه محرومیت از جام جهانی کی روش: شانس صعود به مرحله بعد جام جهانی افتخار بزرگی است سرمربی تیم ملی ایران تهدید شد

نیمه دوم نیز با مالکیت توپ پرتغال آغاز شد و ایران همچون نیمه اول در زمین خود محبوس بود و دفاع می کرد.

در 50 رونالدو در محوطه جریمه ایران توسط سعید عزت الهی سرنگون شد که ابتدا داور پنالتی تشخیص نداد اما پس از مشورت با کمک داور ویدیویی پنالتی تشخیص داد. رونالدو پشت ضربه پنالتی ایستاد اماعلیرضا بیرانوند به زیبایی پنالتی رونالدو را مهار کرد.

پس از مهار پنالتی پرتغال ، تیم ایران روحیه گرفت و به بازی سرعت داد و بازی هجومی تری را در دستور کار قرار داد. بازی میانه های نیمه دوم کمی خشن شد و بازیکنان ایران سراسیمه و احساسی بازی می کنند و پرتغالی ها نیز سعی در آرام کردن بازی و گاهی هم تلف کردن وقت دارند.   در دقیقه 73 سامان قدوس تازه نفس پشت محوطه جریمه پرتغال صاحب توپ شد و خودش ضربه را زمینی زد اما توپ به طرز خطرناکی به کنار دروازه پرتغال رفت.

دقیقه 75 طارمی توسط مدافعان پرتغال سرنگون شد اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. اعتراض های کی روش و درخواست او برای بازبینی فیلم صحنه هم اثری نداشت و فقط داور مسابقه به کی روش بابت اعتراض هایش تذکر داد.

در دقیقه 81 رونالدو خارج از جریان بازی ضربه ای را با دست به مرتضی پورعلی گنجی  زد. داور پس از بازبینی فیلم مسابقه فقط یه کارت زرد را به رونالدو نشان داد و ستاره پرتغال با خوش شانسی از زمین بازی اخراج نشد.

در دقیقه 90 برخورد توپ به دست مدافع پرتغال برخورد کرد که داور این بار هم صحنه را بازبینی کرد و برای ایران پنالتی گرفت. کریم انصاری فرد پنالتی ایران را تبدیل به گل کرد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

مهدی طارمی در دقیقه 94 با پاس قدوس با دروازه بان پرتغال تک به تک شد اما ضربه پای چپ او به کنار دروازه رفت تا بهترین فرصت ایران  برای پیروزی و صعود به مرحله بعد را طارمی از دست بدهد.

در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تیم ملی کشورمان در کمال شایستگی در گروه مرگ چهار امتیازی شود و پس از اسپانیا و پرتغال پنج امتیازی در رتبه سوم گروه قرار گرفت.

خلاصه بازی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه + فیلم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

انتهای پیام/

تساوی ایران و پرتغال در جام جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینجا جام جهانی 2018 اخبار ورزشی دنیای ورزش جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم

در ادامه مسابقات هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و بولونیا در جدالی مهم بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که بولونیا با نتیجه سه بر یک میزبانش را شکست داد و گامی بلند به سمت سهمیه لیگ قهرمانان برداشت.

شاگردان تیاگو موتا در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و دو بار دروازه جالوروسی رو توسط اسامه العزوزی (۱۴)، یاشوا زیرکزی (۴۵) باز شد.

تنها هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم دنیله دروسی که از نمایش شاگردانش رضایت نداشت سه تعویض همزمان انجام داد و در یکی از تعویض ها، سردار آزمون را به جای تامی آبراهام مهاجم انگلیسی که در غیاب لوکاکوی مصدوم در نوک پیکان خط جمله گرگ‌ها بازی می‌کرد، به زمین فرستاد. سردار که بعد از مصدومیتی چند هفته‌ای، پنج روز بود به تمرینات رم بازگشته بود، چهار دقیقه پس از ورودش به زمین گلزنی کرد. ستاره ایرانی رم حالا تعداد گل‌هایش برای ‏باشگاه ایتالیایی را به عدد ۳ رسانده است. ‏

رم با این گل به بازگشت امیدوار شد، اما سالیمیکرز در دقیقه ۶۵ گل سوم بولونیا را هم زد و کار را تمام کرد.

شاگردان تیاگو موتا شگفتی سازان این فصل سری آ با این پیروزی ۶۲ امتیازی شدند و با تثبیت رتبه چهارم، تقریبا خیالشان را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت کردند. رم هم با ۵۵ امتیاز پنجم است و حالا جایگاهش را در خطر می بیند. گفتنی است سال آینده سهمیه ایتالیا برای لیگ قهرمانان ۵ سهمیه است و تیم پنجم هم راهی لیگ قهرمانان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند