Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش موج، چای و بیشتر از آن چای داغ از نوشیدنی های پرطرفدار ایرانیان است اما مصرف چای داغ مضراتی برای بدن در پی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

در سراسر جهان چای داغ از نوشیدنی‌های پرطرف‌دار است و برآورد شده تنها در سال ۲۰۱۶ چیزی حدود ۲.۹ میلیون تن چای مصرف شده است.

چای داغ در عین حال که به گرم شدن در فصل زمستان و تسکین گلودرد کمک می کند، موجب سرحال شدن در اول صبح می شود و به دلیل تاثیرات آنتی‌اکسیدانی برای سلامتی مفید است، می تواند برای برخی از افراد خطرات جدی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دمای چای بر سلامت تاثیر می‌گذارد

گروهی از متخصصان چینی دریافتند دمای چای بر سلامت تاثیر می‌گذارد و پیامدهای منفی چای داغ روی سلامتی در برخی از افراد بیشتر است. در این بررسی آمده است مصرف چای داغ با شروع سرطان مری مرتبط است.

مضرات نوشیدن چای داغ
سرطان مری هشتمین سرطان شایع در سراسر جهان است

سرطان مری هشتمین سرطان شایع در سراسر جهان است. در این بررسی آمده است نوشیدن چای داغ در افرادی که مصرف سیگار و مواد الکی دارند با خطر ابتلا به سرطان مری مرتبط است.
به گفته متخصصان چینی ترکیب سیگار، مواد الکلی، ترکیب‌هایی موجود در چای و تاثیرات منفی نوشدین چای داغ، سلامت را به خطر می‌اندازد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: چای داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت

دیدار رهبر معظم انقلاب با هزاران نفر از کارگران، افتتاح ابر پروژه سد و نیروگاه ایرانی در سریلانکا، گسترش اعتراض‌های ضد صهیونیستی به دانشگاه‌های آمریکا از تیترهای امروز روزنامه‌های کشورمان است.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • حساسیت فصلی کودکان
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ