Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود از عملکرد درخشان تیم ملی فوتبال در مقابل قهرمان اروپا به‌ویژه بیرانوند تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آنکه تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم پرتغال قرار گرفت و توانست در این دیدار به نتیجه تساوی  دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران فضای مجازی با به راه انداختن هشتگ #رونالدو و بیرانوند عصبانیت رونالدو را مورد توجه قرار دارند و از بیرانوند به عنوان تاریخ ساز این دوره از رقابت ها برای کشورمان نام بردند.

 

پایان پیام/52

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار آمریکا اقتصاد گرانی بازار فوتبال واکنش کاربران فضای مجازی رونالدو بازی ایران پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی