Web Analytics Made Easy - Statcounter

چنان که روز گذشته محمد دهقان نقندر، نماینده طرقبه در صفحه توئیترش با هشتگ‌های دولت، نظام، ملت ایران، سقوط و ناکامی نوشت: «اگر دولت بتواند کشور را اداره کند، افتخاری برای دولت، نظام و ملت ایران است و تأکیدمان این است که دولت به وظیفه‌اش عمل کند؛ اما اگر واقعاً احساس می‌کند نمی‌تواند کشور را اداره کند، باید کار را به اهلش بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اصلاً تمایل نداریم که دولت سقوط کرده و با ناکارآمدی زمین بخورد.»

دیروز امیر خجسته، دیگر نماینده منتقد دولت هم ، برای دولت خط و نشان کشید و گفت: «ما ۱۰ تا ۱۵ روز به دولت فرصت می‌دهیم تا برنامه‌های خود را برای مقابله با توطئه‌های دشمن در جنگ اقتصادی به مجلس ارائه کند و اگر نتواند ما در مجلس استیضاح وزرای اقتصادی دولت و موضوع عدم کفایت رئیس جمهوری را کلید خواهیم زد.» نماینده همدان این را هم گفت که «قطعاً دست‌هایی در کار است که با برخی اقدامات بخواهند نظام و ولایت را به ناکارآمدی برسانند.»

آقای خجسته البته در این باره که آیا کسانی هم هستند که می‌خواهند دولت را به ناکارآمدی برسانند یا آن را القا کنند، سخنی نگفت و توضیح نداد کدام اقدامات یا دست‌های پشت پرده مانع از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید شده‌اند که ایشان رئیس آن بوده و چند سال است خاک می‌خورد. آقای دهقان هم گویا فراموش کرده است که سال ۹۲ وقتی اقدامات دولت همسوی با ایشان از تدبیر امور درمانده بودند، این مردم بودند که در انتخابات و از راه صندوق رأی کار را به اهلش سپردند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی

بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان توسط صنعت برق اجرایی می شود که همه مردم ایران از مشوق های صنعت برق برای تابستان، راهکارهای مصرف بهینه برق و ... بهره مند می شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان، امروز با موضوع صنعت برق، مشوق های صنعت برق برای تابستان، راهکارهای مصرف بهینه برق و ... به صورت رسمی و با نام پویش "با انرژی" رونمایی شد.

در این مراسم پیام ویدیویی مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر به مناسبت همزمانی از رونمایی از پویش با انرژی با روز صنعت برق و روز ملی خلیج فارس پخش شد و تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران نیز در صحبتهای کوتاهی مردم را به صرفه جویی در مصرف برق تشویق کردند.

این نخستین باری است که صنعت برق با همکاری جامعه ورزشی، هنری و... کشور به دنبال بهینه سازی مصرف برق خواهد بود و امیدوار است که بتواند بخش مهمی از ناترازی را از طریق جلب همراهی مردم کاهش دهد.

در این راستا علاوه بر ارائه مشوق های مصوب دولت، جوایز گسترده ای نیز به مشترکانی که در زمینه کاهش مصرف برق و آموزش راهکارهای بهینه سازی مصرف همکاری کنند، ارائه خواهد شد.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در این خصوص گفت: 80 میلیون جایزه برای مشترکانی که در فصل گرم امسال صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند درنظر گرفته شده که از این بین، صدها خودرو به صورت قرعه کشی به مشترکان اعطا خواهد شد و هدایای ارزنده متنوعی به عنوان مشوق صرفه جویی در مصرف برق درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است