Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه رئال مادرید قصد دارد ستاره کلمبیایی ریورپلاته را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، خوان فرناندو کوئنترو، در دو بازی اخیر جام جهانی برای تیم ملی کلمبیا عملکراد مثبتی داشته است و توانسته توجه چند تیم بزرگ اروپایی را به خود جلب کند.

این هافبک تهاجمی 25 ساله به شدت مورد توجه مسئولان رئال مادرید قرار گرفته و کهکشانی‌ها قصد دارند پس از جام جهانی این بازیکن را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادریدی‌ها در جام جهانی قبلی هم خامس رودریگز را جذب کردند و حالا می‌خواهند یک ستاره دیگر را از تیم ملی کلمبیا به خدمت بگیرند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلمبیا رئال مادرید خامس رودریگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی با شادی کروس: تو هم احساس داری!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی بود و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود.

تلاش بازیکنان این دو تیم برای رسیدن به پیروزی در ۹۰ دقیقه و دو وقت اضافه جواب نداد و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید و این رودیگر بود که پشت آخرین ضربه پنالتی رئال مادرید ایستاد تا آن را به گل تبدیل کند و تیمش را به مرحله بعدی برساند.

ستاره‌های رئال مادرید پس از گل شدن این توپ بسیار خوشحال بودند و برای جشن گرفتن به سمت این ستاره آلمانی هجوم بردند و یکی از آنها هم تونی کروس بود، بازیکنی که در طول سال‌های حضورش در رئال مادرید به خونسردی و آرامش حتی پس از پیروزی‌های مهم معروف بوده است.

همین موضوع باعث شوخی رودیگر با هم تیمی‌اش در رئال و تیم ملی آلمان شد و این بازیکن با انتشار تصویری از خوشحالی کروس در کنار خودش در صفحه اینستاگرامش نوشت: «تو هم می‌توانی احساسات را نشان دهی؟»

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • شوخی با شادی کروس: تو هم احساس داری!
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت