Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل حراست جهاددانشگاهی گفت: خط مشی کاری حراست در جهاددانشگاهی باید بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد و ما وظیفه داریم در این نهاد، فرمایشات ایشان در مورد انقلابی بودن و انقلابی ماندن را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش ایسنا، بهنام چهارلنگ در آیین تکریم و معارفه مدیر حراست سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: حراست جهاددانشگاهی، جوان بوده و حدود یک دهه قدمت دارد، ولی در این مدت کم توانسته نقش خود را در این نهاد انقلابی به خوبی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه جوان بودن و داشتن رویکرد فرهنگی و علمی از ویژگی‌های حراست در جهاددانشگاهی است، گفت: مدیر حراست در این نهاد باید از میان نیروهای فرهنگی و علمی انتخاب شود. 

مدیر کل حراست جهاددانشگاهی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع پژوشگران و مسئولان جهاددانشگاهی و همچنین در جمع دست اندرکاران وزارت اطلاعات گفت: حراست جهاددانشگاهی باید از سیاسی کاری پرهیز کند، مدیران جهاددانشگاهی باید تلاش کنند جذب و نگهداشت نیرو در این نهاد بر اساس رهنمودهای رهبری باشد و مسئولان حراست باید دقت کنند کسی که می‌خواهد امانتدار نظام و مردم باشد، صلاحیت لازم را داشته باشد. 

چهارلنگ تاکید کرد: ما باید حرکات و رفتارهای خود را با معیار صحبت‌های رهبری بسنجیم  و ببینیم بر اساس این معیار، تا چه حد انقلابی هستیم. 

وی با بیان اینکه حراست در جهاددانشگاهی سه خط مشی دارد، گفت: حراست در این نهاد باید اثرگذاری عالمانه داشته باشد و این امر زمانی محقق می‌شود که اشراف کامل بر مجموعه داشته باشیم. 

وی ادامه داد: دومین رویکرد ما تصمیم سازی حکیمانه است، عمده وظیفه ما صیانت، حمایت و پیشگیری از آسیب‌ها و تهدیدهاست، حراست باید به عنوان مشاور امین با همکاران و نیروهای مجموعه ارتباط داشته باشد و مدیران مجموعه باید به حراست اعتماد داشته باشند. 

مدیر کل حراست جهاددانشگاهی سومین رویکرد حراست در جهاددانشگاهی را پاسخگویی صادقانه عنوان کرد و گفت: ما باید در برابر همکاران پاسخگو بوده و حق الناس را رعایت کنیم. 

بهنام چهارلنگ در پایان تاکید کرد: از مدیر حراست انتظار داریم دانش حرفه‌ای خود را افزایش داده، ارتباط خوب و حسنه با همکاران داشته، برنامه محور بوده، بعد معنوی خود و مجموعه را افزایش داده و متصدیان مشاغل حساس را آموزش دهد. 

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه اظهار کرد: لطف خداوند بود که رهبر معظم انقلاب از حادثه تروریستی ششم تیرماه نجات پیدا کردند، همه امید ما به فرزانگی ایشان است. 

وی با قدردانی از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و همچنین مسئولان حراست سازمان‌ها اظهار کرد: امنیت کشور را مدیون مجاهدت‌های این عزیزان هستیم. 

وی ضمن قدردانی از زحمات "عبدارضا عبدالهی" در طول دوران تصدی پست مدیریت حراست سازمان جهاددانشگاهی استان برای آقای "جلیل گلبازی" آرزوی موفقیت کرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جهاد دانشگاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • «کمی دیرتر» به چاپ هفدهم رسید
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!