Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرآبادی فراهانی گفت: هیئت رئیسه تصمیم گرفت که تعطیلات تابستانی مجلس با توجه به شرایط کنونی لغو شود و مجلس در هفته آینده بررسی مسائل و مشکلات روز را در دستور کار خود قرار خواهد داد. ناطقان: احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس؛ با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز صبح خانه ملت گفت: هیئت رئیسه تصمیم گرفت که تعطیلات تابستانی مجلس با توجه به شرایط کنونی لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر این اساس مجلس هفته آینده جلسه دارد.
امیر آبادی فراهانی تأکید کرد: مجلس در هفته آینده بررسی مسائل و مشکلات روز مانند نوسانات ارز و وضعیت اقتصادی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: امیرآبادی فراهانی ، تعطیلات تابستانی مجلس ، مشکلات اقتصادی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امیرآبادی فراهانی تعطیلات تابستانی مجلس مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در اين ديدار که جمعي از مديران دستگاهاي مختلف استان نيز حضور داشتند، مسائل و مشکلات اين منطقه در حوزه هاي مختلف مطرح و براي آن تصميماتي اتخاذ شد.


 نماينده مردم يزد، اشکذر و زارچ در مجلس شوراي اسلامي اعم از مشکلات اين محله را نبود پارکينگ مناسب عنوان کرد و گفت: قرار شد زميني با کاربري پارکينگ در محل توسط نمايندگان محله مشخص تا زمين آن توسط شهرداري تملک شود. 


جوکار با اشاره به اينکه محله تخت استاد يکي از محله هاي بسيار قديمي و در مرکز بافت تاريخي يزد قرار دارد افزود: آب انبار تاريخي اين محله در حال تخريب است که قرار شد توسط اوقاف واگذار و ميراث فرهنگي هم کار مرمت آن را بر عهده بگيرد.


 ايجاد دوربين هاي امنيتي، ساماندهي حسينيه،استفاده از فضاي ورزشي و گشت هاي ويژه امنيتي از جمله موارد ديگري بود که نماينده مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي به آن اشاره کرد.

وي خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلاتي که توسط مردم و نمايندگان آنها مطرح شد، قرار است در قالب يک مصوبه به دستگاههاي مربوطه ارسال و اجرايي شود.

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده