Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@06:01:59 GMT

فرماندار اهواز تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۰۷۴۰

فرماندار اهواز تغییر کرد

«جمال عالمی نیسی» فرماندار کلانشهر اهواز شد.

ایران آنلاین / «غلامرضا شریعتی»، استاندار خوزستان در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه از عملکرد سرپرست فرماندار اهواز رضایت کامل داشته و خواستار ادامه فعالیت وی بودیم، افزود: به دلیل اصرار مدیران ارشد شیلات برای حضور تمام وقت وی در اداره کل شیلات خوزستان مجبور شدیم سکان هدایت فرمانداری اهواز را به فرد دیگری واگذار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به شرایط حساس اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور بویژه مسائل کارگری، باید فردی باتجربه در این پست قرار می گرفت، از همین رو و براساس تجربیات مدیریتی،«جمال عالمی نیسی» برای این سمت انتخاب شد.

گفتنی است در 21 اسفند 95«نبی‌الله خون میرزایی»، مدیرکل شیلات خوزستان با حفظ سمت در حکمی از سوی استاندار خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز منصوب شد. وی مدت 15 ماه سرپرست فرمانداری کلانشهر اهواز بود.
«عالمی نیسی»هم پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان بود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند