Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد حسین عدالت، مدیرکل معاونت سلامت و بیمه مرکز خدمات حوزه علمیه قم روز گذشته چهارم تیرماه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل اظهار کرد: آئین تجلیل از پیشکسوتان روحانی و علما، معمرین و خانواده مرحومین علما در تمامی استان‌های کشور به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که در اردبیل نیز با سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که مرکز خدمات حوزه علمیه به عنوان پایگاه حمایتی از روحانیون پیشکسوت محسوب می‌شود افزود: با توجه به این که ثمره و نتیجه روحانیت بعد از 60 سالگی به دست می‌آید این مرکز باید به عنوان یک مرجع مردمی در بین آحاد جامعه ملموس و شناخته شده باشد. مدیرکل معاونت سلامت و بیمه مرکز خدمات حوزه علمیه قم گفت: یکی از مواردی که در بحث روحانیت حائز اهمیت این است که بازنشستگی با افزایش سن معنای خود را از دست نداده و کمرنگ نمی‌شود بلکه تجلی بیشتری به خود می‌گیرد چرا که ثمره 60 سال تجربه و تلاش است.
عدالت با اشاره به پیاده‌سازی کارهای پژوهشی فاخر در سنین بالای روحانیت بیان کرد: پیش‌بینی بیمه و حداق حقوق برای روحانیون با سنین بالا از مواردی است که امیدواریم مورد توجه واقع شود چرا آثار پژوهشی فاخری در بالای 70 سالگی دیده می‌شود.
حجت الاسلام مهدی نوروز، مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: در حال حاضر 700 طلبه در حوزه علمیه اردبیل مشغول به تحصیل هستند و در حال حاضر مرحله اولیه پذیرش طلاب دوره تحصیلی جدید به اتمام رسیده است که پس از اتمام مصاحبه و گزینش شرایط تحصیل در حوزه علمیه فراهم می‌شود.
نوروزی افزود: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و از لحاظ کیفی شرایط مطلوب در این زمینه فراهم شده و 60 استاد باسابقه و مجرب با درجه علمی بالا حضور دارند که این یک افتخار بزرگ برای جامعه روحانیت است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی اردبیل تجلیل از علما حوزه علمیه قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟