Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ذوالفقار یزدان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: با پرداخت مبلغ فوق، دانشگاه ها می توانند نسبت به تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی اقدام کنند.

وی افزود: در سه سال اخیر با فرا رسیدن فصل تابستان و تخلیه سراهای دانشجویی، با پرداخت کمک های صندوق رفاه دانشجویان تلاش های جهادی برای بهسازی و تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی آغاز شده و این تغییرات در سال های اخیر برای دانشجویان کاملاً ملموس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: این کمک به دانشگاه هایی پرداخت شده است که درصد تحقق وصول اجاره بهای آنها در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ حداقل ۸۰ درصد است.

یزدان مهر افزود: در سال جاری برنامه ویژه‌ای جهت نظارت هر چه بیشتر به نحوه هزینه کرد اعتبارات تعمیر و تجهیز سراها داریم که ان شاالله با همکاری معاونان محترم دانشجویی و دبیران محترم مناطق اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی از معاونان دانشجویی خواست در تهیه تجهیزات سراهای دانشجویی حتماً از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مطابق برنامه ریزی انجام گرفته طی سه سال اخیر برای ارتقای سطح سراهای دانشجویی در سال ۹۷ و ارتقای سراهای سطوح ۳ و ۴ که در سال های قبل به صورت کامل ارتقا نیافته اند در دستور کار قرار گرفته است که تا کنون تعداد ۳۵ دانشگاه آمادگی خود را برای اجرای طرح اعلام کرده اند.

یزدان مهر ادامه داد: مطابق اطلاعات ارسالی از سوی دانشگاه ها در سال جدید ۷۴ سرای سطح ۳ و ۵۱ سرای سطح چهار در برنامه ارتقا قرار خواهند گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: صندوق رفاه دانشجویان در سال جدید و به منظور تحول بنیادین در حوزه سراهای دانشجویی و تأمین فضای مناسب اسکان برای دانشجویان بطور کلی در زمینه احداث، تکمیل و خرید سراهای دانشجویی اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان پیش بینی کرده است که از طریق هم افزایی با بانک عامل تا ۵۰۰ میلیارد تومان قابل افزایش و پیش بینی می باشد.

وی افزود: همچنین به منظور ارتقای سطح تعمیر و تجهیز و مقاوم سازی سراهای دانشجویی مجموعاً اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان تخصیص داده است که انشاءا... منجر به ارتقا و بهبود کیفیت خدمات در حوزه سراهای دانشجویی خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارتقای سطح وزارت علوم سال تحصیلی برنامه ریزی تعمیر و تجهیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر بنی تمیم پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پرونده قاچاق یک هزار و ۴۰۰ لیتر نفت و گاز به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال در شعبه ویژه به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی امیدیه افزود: شعبه با تحقیق‌های لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده نیز متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بنی تمیم بیان کرد: شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت ۴۲۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی امیدیه اظهار کرد: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریالی متهم وصول شد.

کد خبر 6097118

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت