Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کاپيتان تيم ملي گفت: در جام جهاني 2018 لياقت و استحقاق ما بيشتر از اين بود.
به گزارش آريا، مسعود شجاعي کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران درباره ديدار با پرتغال و حذف از جام جهاني گفت: از اول مي دانستيم بازي سختي داريم اما نشان داديم تيم خوبي هستيم و لياقت ما بيشتر از يک امتياز بود. قصد توجيه ندارم اما اگر باهوش تر بوديم و تجربه بيشتري در بازي هاي دوستانه داشتيم، مي توانستيم از اين گروه صعود کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاپيتان تيم ملي درباره حضور در سومين جام جهاني خود تصريح کرد: حضور در 3 جام جهاني براي من افتخار بزرگي است و بهترين خاطره ورزشي من محسوب مي شود. براي من مهم تر از حضور، موفقيت در اين دوره بود. هيچکس، حتي در ايران روي ما حساب نمي کرد اما به همه توانايي هاي خود را ثابت کرديم.
شجاعي در ادامه درباره احتمال خداحافظي از تيم ملي خاطر نشان کرد: هنوز در اين مورد فکر نکردم و تا زمانيکه از نظر روحي و رواني و فيزيکي در بهترين سطح باشم و مربيان تيم ملي نيز من را بخواهند، در خدمت تيم ملي خواهم بود.
وي در پايان درباره وضعيت داوري ديدار با پرتغال و استفاده از تکنولوژي VAR گفت: من به عنوان بازيکن نبايد در مورد داوري حرف بزنم اما به عنوان کاپيتان تيم ملي مي گويم که به شدت با VAR مخالف هستم. اشتباهات داوري جزئي از بازي است. من همه بازي ها را دنبال کردم و ديدم چقدر سليقه اي برخورد مي شود. با اينکه تصاوير را مي بينند اما باز هم سليقه اي قضاوت مي کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شجاعي کمک داور ويدئويي جام جهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار درباره برد تیمش مقابل صنعت نفت و ناراحتی دخترش از این اتفاق گفت: خدا را شکر، دیروز هم گفتم آدم باید نسبت به هرجایی که لباسش را می‌پوشد، تعصب و تعهد داشته باشد و ما هم تمام وجودمان را برای این بازی گذاشتیم. متاسفانه بد موقعی بود و امیدوارم که وزارت نفت نگاه دیگری به این تیم داشته باشد و یک بودجه‌ای تعیین کند که این تیم به چه کنم چه کنم نیفتد. مردم مظلوم و محجوب آبادان لیاقت‌شان خیلی بیشتر از این‌هاست و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. دخترم همین ظهر هم ویس فرستاده بود که "بابا تو رو خدا ببازید" باید بروم و با او منطقی صحبت کنم که جبر زمانه است و باید بازی را می‌بردیم.

او درباره صحبتش با کمالوند پی از پایان بازی گفت: آقای کمالوند از دوستان خوب من است و یک سوتفاهمی پیش آمده بود و داشتم درباره آن صحبت می‌کردم و بابت آن سوتفاهم از ایشان عذرخواهی کردم.

او درباره شرکت نکردن مسعود شجاعی، سرمربی تیم در نشست‌‌های خبری گفت: آقا مسعود دو هفته پیش که با گل‌گهر بازی داشتیم کنفرانس قبل از بازی را آمدند ولی حتما به او می‌گویم. مدلش اینگونه است و آن موقعی که بازی می‌کرد هم زیاد اهل مصاحبه و تلوزیون نبود. سعی می‌کنیم که ان‌شالله بازی‌های بعدی حتما در خدمت‌تان باشد.

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان