Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی، روح‌الله کاظمی‌زاده را به عنوان مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون منصوب کرد. ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، فاضل نظری این حکم را به پیشنهاد معاون تولید کانون صادر کرده و از مدیرکل جدید خواسته است با ملاحظه تجربه‌های موفق کانون قدم‌های موثری را در مسیر ارتقا کمی و کیفی شکل و محتوای کتاب‌ها از رهگذر تعامل سازنده با نویسندگان، شاعران، تصویرگران و هنرمندان خلاق و متعهد و تحقق اهداف مجموعه در این زمینه بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل کانون با اشاره به این‌که کتاب در منظومه فعالیت‌های کانون نقشی محوری و اساسی دارد و فصل اشتراک گسترده فعالیت‌های فرهنگی و تولید است تاکید کرده که در این مسیر توجه به میراث گرانقدر اخلاقی و تعلیمی ادبیات فارسی در کنار رصد و شناسایی آثار تازه با رویکرد فعال و مبتنی بر نیازهای امروز از اقتضائات الزامی و اساسی این حوزه خواهد بود.

نظری در این حکم تصریح کرده است: با توجه به افزایش پرشتاب نیازهای فرهنگی آینده‌سازان ایران اسلامی و با نگاه به الگوهای نوین حوزه تولید و نشر کتاب‌های کودک و نوجوان انجام اقدامات نوآورانه با رویکرد جهادی در این عرصه امری بدیهی و غیرقابل اجتناب است.

مدیرکل جدید نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با این حکم جایگزین رضا موزونی شده، متولد سال 1359 در کرمان است و در کارنامه کاری او مسئولیت‌هایی مانند معاونت فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور، ریاست فرهنگ‌سراهای پایداری، اشراق و اخلاق در تهران، مدیریت مرکز مشارکت‌های فرهنگی شهرداری تهران، مشاور مدیرعامل برج میلاد، معاونت فرهنگی شرکت توسعه اراضی عباس‌‌آباد، راه‌اندازی و بهره‌برداری خانه‌های مشارکتی کودک در سطح تهران به چشم می‌خورد.

کاظمی‌زاده همچنین مستند‌ساز و سردبیر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

انتهای پیام/

 

R1369/P1356/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران کتاب و ادبیات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس

امتداد - حامد رستمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، از بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، فاطمه دهقانی مدیر شعب پست بانک استان فارس و معاون اعتباری استان به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر شیری
مدیرعامل محترم پست بانک ایران
سلام علیکم
سرافرازی و توسعه کشور در زمینه‌های گوناگون مرهون اقدام عملی فرزندان پر تلاش، خلاق و تحول آفرین این مرز بوم بوده است. لذا توفیق خدمت به نیکوترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعادل را در پی خواهد داشت.
بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ ای (مدظله العالی) این اقدام خداپسندانه مصداق بارز «مسارعه الخیرات و سابقو الی خیرات» می باشد. به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این ظرفیت ایجاد شده در جهت پیشرفت اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده نموده و با تلاش و پشتکار نسبت به تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی گام بردارند. 
ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای جنابعالی، نظر به تعاملات فی مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با پست بانک و حسن همکاری‌های انجام شده از طرف مدیریت و همکاران مجموعه پست بانک استان فارس، برخود لازم می دارم از زحمات حضرتعالی در راس مدیریت کشوری و مجموعه پست بانک استان به مدیریت سرکار خانم دهقانی و معاون اعتباری سرکار خانم قنبریان، به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی قدردانی و تشکر نموده و از درگاه حضرت احدیت، نیکنامی و تداوم توفیقات مسالت می نمایم.

حامد رستمی
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها
 

 

 


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبرانقلاب در راه نمایشگاه کتاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظّم انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب