Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس‌جمهور گفت: هرچه قوه قضاییه و مسئولین نظام به شیوه و سیره شهید آیت‌الله بهشتی نزدیک‌تر شوند، بی‌تردید بر مقبولیت نظام و قوه قضاییه افزوده خواهد شد.

به گزارش امتداد، رئیس‌جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) در همایش سراسری قوه قضاییه اظهار داشت: به اعتقاد من هرچه قوه قضاییه و مسئولین نظام به شیوه و سیره شهید آیت‌الله بهشتی نزدیک‌تر شوند، بی‌تردید بر مقبولیت نظام و قوه قضاییه افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید بهشتی مرد حکمت و مرد صبر و استقامت و مدیری بسیار لایق بود. در هر جمعی حضور پیدا می‌کرد، به عنوان محور آن جمع محسوب می‌شد. کسی بود که شیوه آموزش را در حوزه علمیه قم از سال ۳۹ و ۴۰ بنیانگذاری کرد. او شخصیتی بود که شیوه آموزش و محیط جدیدی برای نوجوانان و جوانان کشور تحت عنوان دبیرستان دین و دانش ایجاد کرد.

روحانی تاکید کرد: ما همیشه او را به عنوان پل فقه، سیاست، اخلاق و حکمرانی، به عنوان شخصیتی که مدیرانی بسیار ارزشمند در حوزه و دانشگاه تربیت کرد، می‌دیدیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز بیشتر از آنکه بخواهیم راجع به اصول ۶۲، ۱۱۳ یا ۱۵۶ قانون اساسی حرف بزنیم، باید بر اصل ۵۷ تاکید کنیم، گفت: قوا اگرچه مستقل از یکدیگر هستند و قوه قضاییه هم یکی از امتیازاتش استقلال است، اما هر سه قوه سه شاخه در یک درخت اند. ما سه درخت به نام قوای مجریه، مقننه و قضاییه نداریم. ما سه نوع حاکمیت در کشور نداریم. در کشور ما با وجود بدخواهانی که پس از پیروزی انقلاب داشتیم، که رو در روی ملت ما قرار گرفتند، امروز همدلی، وحدت و همنوایی ما باید بیشتر از همیشه باشد.

وی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی همه ملت ایران در برابر استبداد و استعمار قیام کردند. انقلاب اسلامی ما پیروزی یک جناح، حزب و قشری خاص از جامعه نبود بلکه پیروزی استقلال و آزادی و حکومت مورد قبول مردم ما یعنی جمهوری اسلامی بود. پس از این پیروزی، بلافاصله دشمنان ما توطئه های فراوانی در سراسر کشور ایجاد کردند تا نظام ما مستقر نشود.

ادامه دارد …

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است

معاون رئیس دفتر اجرایی حماس گفت که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر تلاش زیادی برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه انجام می‌دهد.

به گزارش ایسنا، موسی ابومرزوق معاون رئیس دفتر اجرایی حماس افزود: رئیس جمهور السیسی وضعیت فلسطین، فرزندان و زنان ما را نظاره‌گر است و نگران آنها است.

این چهره رهبری حماس متعهد شد که این جنبش در غزه بر ارتش اشغالگر پیروز خواهد شد و گفت: به خدا پیروزی نزدیک است و ما پیروز خواهیم شد و پیروزی را به رئیس جمهور السیسی و رهبران عرب تقدیم می‌کنیم.

وی شامگاه یکشنبه طی تماسی تلفنی با برنامه «الحکایه» با اجرای عمرو ادیب روزنامه نگار که در شبکه ماهواره‌ای «ام بی سی» مصر پخش شد، افزود: حماس پس از بررسی چارچوب سند آمریکایی تاکید کرد که این سند خوب است، اما تعدادی سوال و درخواست توضیح برای شفاف سازی دارد.

ابومرزوق با اشاره به اینکه مصر روز شنبه از طرفین دعوت کرد تا برای دستیابی به توافق در قاهره با یکدیگر دیدار کنند، خاطرنشان کرد: میانجی مصری تلاش برای رساندن گروه حماس به پایتخت را تا قبل از شنبه بیشتر کرد، اما این امکان وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد که «بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر دولت اشغالگر اسرائیل، اولین کسی بود که از اعزام هیئت اسرائیلی برای گفت‌وگو در مورد سندی که واشنگتن گفته بود تل‌آویو با آن موافقت کرده است، خودداری کرد».

ابومرزوق با اشاره به اینکه جنبش حماس بر تمایل خود به تحقق آتش‌بس دائمی پس از آزادی اسیران تاکید کرد، گفت: حماس از چگونگی بازگشت آوارگان (غیر مسلح) از جنوب به شمال جویا شده است.

وی ادامه داد: ما به آنها گفتیم شما از کجا می‌دانید که آنها مسلح نیستند، زیرا این بدان معنی است که طرف اسرائیلی ایست بازرسی ایجاد خواهد کرد در حالیکه سند ارائه شده می‌گوید اشغالگران از منطقه عقب‌نشینی می‌کنند... ما تغییری در سند ندادیم، اما ۱۰ سوال مشخص مطرح کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد