Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: داور بیشتر سمت ویدئو چک بود و 2 پنالتی برای ما نگرفت.

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی گروه ورزشی خبرگزاری میزان به روسیه، با اشاره به حذف تیم ملی از رقابت‌های جاک جهانی روسیه و تساوی مقابل پرتغال اظهار داشت: ما تاریخ ساز بودیم و چهار امتیاز گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست تک تک بازیکنان و کادر فنی را می‌بوسم.

وی افزود: داوری خوب نبود و داور بیشتر به سمت ویدئو چک داوری می‌کرد. ما روی 2 صحنه می‌توانستیم صاحب ضربه پنالتی شویم که این اتفاق رخ نداد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ما تنها شرمنده مردم شدیم چرا که می‌توانستیم با شش امتیاز صعود کنیم.

بیرانوند در ادامه در مورد شادی مردم پس از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی گفت: هر چقدر مردم شادی کنند کم است چون ما تاریخ‌ساز شدیم و چهار امتیاز گرفتیم. طی چهار سال آینده خوب کار می‌کنیم تا شانس صعود خود را در جام جهانی 2022 افزایش دهیم. دیگر شرایط به نحوی شده که همه آرزو می‌کنند به تیم ملی ایران نخورند.

وی در پایان در مورد صحبت‌هایی که مبنی بر آینده‌اش می‌شود، خاطرنشان کرد: من با پرسپولیس قرارداد دارم و هیچ صحبتی با جایی نداشتم، البته فعلا که سر نخواستن من دعواست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران

ملی‌پوشان پاراتیراندازی ایران موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز در رقابت‌های جام جهانی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P2، کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع 8 نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

 

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با 239.7 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب 214.8 امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با 148 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

امروز همچنین محمدرضا میرشفیعی ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی آقایان P1 در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه سوم راهی مرحله فینال شد و در این مرحله با کسب 234.8 امتیاز در رده دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. در این ماده نمایندگانی از کشور هند و کره جنوبی به ترتیب اول و سوم شدند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیده بود.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • فیلم| از آرزو تا واقعیت؛کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چایخانه امام رضا(ع)
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد