Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدابوالفضل محمودی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه تایباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی تایباد که شنبه، 22 اردیبهشت‌ماه به صورت محوری در تربت جام با حضور متسابقان شهرستان‌های باخرز، تایباد و تربت جام برگزار شد، از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت کنندگان این شهرستان در بخش شفاهی در رشته‌های قرائت ترتیل، تحقیق، اذان، حفظ ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل و دعاخوانی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر رقابت کردند.

محمودی با اشاره به اسامی راه یافتگان به مرحله استانی گفت: در بخش برادران عباس فیروزی در رشته قرائت تحقیق، ادریس قطبی قرائت ترتیل، علی شیخ جامی رشته حفظ کل، عبدالعزیز رستمی نفر اول و حسن گرمی نفر دوم حفظ 20 جزء، علی علیجانی رتبه اول و مصطفی خونگرم استادی رتبه دوم در رشته حفظ 10 جزء و رضا اسدی در رشته انفرادی اذان به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: در بخش خواهران فاطمه نسکی، راحله خورسند و زینب محمودی به ترتیب در رشته‌های 20 جزء، 10 جزء و پنج جزء به مرحله استانی راه یافتند.

گفتنی است، مسابقات مفاهیم و معارف به صورت الکترونیکی همزمان با سایر شهرستان‌های استان در تاریخ 10 خردادماه در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی شهرستان ها اعلام نتایج مسابقات قرآن رشته مفاهیم تایباد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد