Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@21:02:27 GMT

فردا آخرین مهلت دریافت کارت کنکور 97

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۱۷۲۲

فردا آخرین مهلت دریافت کارت کنکور 97

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آخرین مهلت دریافت کارت کنکور 97 گفت: کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷ به همراه برگه راهنما از ۳ تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد و داوطلبان تا ۶ تیر می توانند پرینت آن را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: در کنکور سراسری ۹۷ تعداد یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، ۵۹۹ هزار و ۳۱۳ نفر زن و ۴۱۲ هزار و ۵۱۲ نفر مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر ۵۹.۲۳ درصد داوطلبان زن و ۴۰.۷۷ درصد داوطلبان مرد هستند.

توکلی خاطر نشان کرد: کنکور سراسری ۹۷ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار می شود.

وی یادآور شد: تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه پنجم تیرماه ۹۷ از تعداد یک میلیون و 11هزار و 825 داوطلب ثبت نام کننده در آزمون تعداد ۵۱۰ هزار و ۲۹۹ داوطلب معادل ۵۰.۴۳ درصد داوطلبان کارت کنکور ۹۷ را دریافت کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: نظر به اینکه مهلت دریافت پرینت کارت ورود به جلسه آزمون فردا ششم تیرماه پایان می پذیرد به داوطلبانی که تاکنون برای دریافت کارت اقدام نکرده اند توصیه می شود هرچه زودتر برای دریافت کارت اقدام کنند تا در صورت نقص احتمالی کارت فرصت کافی برای رفع نقص آن داشته باشند.

توکلی افزود: با توجه به اینکه آزمون هر یک از گروه های آزمایشی به طور جداگانه برگزار می شود و داوطلبان باید پرینت کارت شرکت در آزمون مربوطه را همراه داشته باشند. داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی خود در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت کرده اند نیز باید علاوه بر کارت جلسه آزمون گروه آزمایشی خود، دو یا سه کارت ورود به جلسه گروه های آزمایشی دیگر را نیز از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

لازم به ذکر است ،بر اساس برنامه زمانی آزمون گروه های آزمایشی ریاضی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۷ تیر، آزمون گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر پنجشنبه ۷ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۸ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی بعد از ظهر جمعه ۸ تیر برگزار می شود.

کنکور سراسری سال ۹۷ در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ در ۳۷۵ شهرستان و بخش و در ۴۷۹ حوزه امتحانی برگزار می شود. داوطلبان باید در یک مرحله و در یک جلسه به سئوالات اختصاصی و عمومی خود پاسخ دهند.

204

مشاور عالی سنجش حسین توکلی کنکور 97 دریافت کارت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مشاور عالی سنجش حسین توکلی کنکور 97 دریافت کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی‌نژاد، صبح شنبه به خبرنگاران گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی، افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب روز جمعه هفتم اردیبهشت در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی، تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی، تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بودند.

وی افزود: تعداد کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی پنج گانه در استان کرمان، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

کد خبر 6089596

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • یک‌بار دیگر کنکور ویرانگر!
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟