Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان دوشنبه، چهارم تیرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره میثاق طلبگی برای پذیرفته‌شدگان آزمون ورود به حوزه علمیه امسال خبر داد و گفت: دوره میثاق طلبگی برای پذیرفته‌شدگان لرستانی 17 تا 24 تیرماه در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان با هدف گزینش و سنجش توان اعتقادی، علمی و انگیزشی داوطلبان ورود به حوزه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که اساتید و مشاوران ارزیاب بر روند انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون کتبی نظارت دارند، افزود: افراد پذیرفته شده در این مصاحبه‌ها، پس‌از موفقیت در مصاحبه‌های میدانی و همچنین دوره میثاق طلبگی و اختبار و تثبیت می‌توانند اول مهرماه امسال به‌عنوان طلبه در مدارس علمیه استان لرستان مشغول تحصیل شوند.
میناپور با بیان این‌که ظرفیت پذیرش در حوزه علمیه استان لرستان امسال قریب به 250 نفر اعلام شده است، اضافه کرد: برای پذیرش در مدارس علمیه محدودیتی وجود ندارد و افرادی‌که حد نصاب شاخصه‌های کیفی‌گزینی برای ورود به حوزه را داشته باشند، می‌توانند به‌عنوان طلبه در مدارس علمیه استان لرستان به تحصیل علوم حوزوی مشغول شوند.
مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به این که مصاحبه‌های شفاهی پذیرفته‌شدگان براساس دانش مقاطع تحصیلی صورت خواهد گرفت، اظهارکرد: مصاحبه‌ها حول مباحث احکام، تاریخ اسلام، مسائل شرعی و ... انجام خواهد شد.
وی افزود: انجام مصاحبه‌های افراد پذیرفته شده حوزه‌های علمیه لرستان از دوشنبه، چهارم تیرماه آغاز و تا دهم تیرماه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نوزدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه(ع) به دوره غیبت
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)