Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رضا مسرور مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: با پهلوگیری یک کشتی ایرانی در بندر کاسپین کریدور بین المللی حمل و نقل ترکیبی چین – قزاقستان – ایران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در بندر کاسپین در منطقه آزاد انزلی بطور رسمی راه اندازی شد تا ضمن افزایش ظرفیت مبادلات تجاری بین کشور‌های حاشیه دریای خزر امکان کاهش زمان حمل و هزینه‌های مبادلات هم محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این کشتی، حامل ۴۰ کانتینر لوازم یدکی خودرو است افزود: این محموله پس از طی مسیر ترکیبی ریلی – دریایی در بندر کاسپین تخلیه می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به ساخت مجتمع بندری کاسپین اشاره و خاطر نشان کرد:این بندر با ۲۲ اسکله، حوضچه آرامش ۲۰۰ هکتاری، پسکرانه ۵۰۰ هکتاری و عمق آب ۷ و نیم متری در مرحله اول و ۹ متری در مرحله دوم با هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست ساخت است.

رضا مسرور با بیان اینکه ۲ پست اسکله این مجتمع بندری اوایل پارسال با حضور رئیس جمهور افتتاح شد افزود: بندر کاسپین جز بنادر نسل سوم است.

وی تصریح کرد: با ساخت کامل این بندر منطقه آزاد انزلی به هاب داد و ستد کالا و مبادلات بخشی از تولیدات کشور چین به کشور‌های همسایه غربی ایران و برعکس تبدیل می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

کریدور بین المللی حمل و نقل ترکیبی چین – قزاقستان – ایران در بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت دولت اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در در سفر به شهرستان سقز و در نشست بررسی مسایل و مشکلات طرح‌های عمرانی این شهرستان گفت: بعد از اتمام کلان پروژه‌ها که در سفر رئیس جمهور تحقق یافت، اتمام کریدور، گردنه صلوات آباد و چهار بانده نمودن جاده سقز- بانه از اولویت‌های عمرانی استان خواهد بود.

کیومرث حبیبی با اشاره به اقدامات مناسب در شهرستان سقز یکی از دلایل سفر رئیس جمهور به سقز را وجود طرح‌های ارزشمند، چون سد چراغ ویس، فرودگاه سقز، تصفیه‌خانه و سیستم انتقال آب برشمرد و ادامه داد: تصمیم‌های کلیدی خوبی برای سقز گرفته شد.

وی با بیان اینکه در سفر گذشته رئیس جمهور ۸ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر به استان اختصاص یافت ادامه داد: در سفر بعدی هم ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

حبیبی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، آسفالت مسیر‌های روستایی و الحاق زمین‌های جدید و چهاربانده نمودن جاده سقز- بانه را مناسب برشمرد و با اشاره به اهمیت شهرستان سقز از مدیران خواست تا متناسب با ظرفیت‌های عمرانی این شهرستان برای توسعه آن بیشتر تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار