Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رئیس شورای شهر اسلامی قم بابیان اینکه محدوده هزار هکتار کوه خضر(ع) در آینده یکی از بسترهای تفریحی و فرهنگی و گردشگری ویژه قم خواهد بود، گفت: بودجه بسیار خوبی در شورا برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از شهرداری، عبدالله جلالی در جمع مردم منطقه چهار قم در مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) در بلوار شهید کریمی، با بیان اینکه طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم از احداث مساجد هیچ عوارضی دریافت نمی‌شود، اظهار کرد: برای حمایت از مساجد تا 80 مترمربع از فضای ویژه کانون فرهنگی و بسیج نیز عوارض دریافت نمی‌شود اما متولیان مساجد انتظار دارند برای فضاهای غیر همچون واحدهای مسکونی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز عوارض دریافت نشود.

 

رئیس شورای شهر اسلامی قم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرداری پروژه ویژه‌ای در محدوده کوه خضر نبی(ع) در نظر گرفته است، تصریح کرد: از بوستان کوثر در میدان مفید و باغ پرندگان، تا کوه خضر و کوه دوبرادران طرح جامعی در حوزه فرهنگی، تفریحی و فضای سبز آماده شده که در حال اجرا است.


جلالی بابیان اینکه محدوده هزار هکتار کوه خضر در آینده یکی از بسترهای تفریحی و فرهنگی و گردشگری ویژه قم خواهد بود، گفت: بودجه بسیار خوبی در شورا برای این پروژه در نظر گرفته شده تا پروژه قطب مهم فرهنگی و تفریحی برای شهر قم باشد.


وی با اشاره به برخی درخواست‌های مردمی در خصوص اختصاص مسیر اتوبوس‌ و تاکسی برای مسیرهای شهری، اظهار کرد: ما به طور آزمایشی برای برخی مسیرهای مد نظر مردم اتوبوس و تاکسی اختصاص دادیم اما متاسفانه استقبال مردمی بسیار اندک بوده است.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس گرانی بازار مسجد برجام ایرانشهر فوتبال جام جهانی روسیه شهرداری قم قطب فرهنگی کوه خضر نبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات

رحمان فیض قربانی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات را در برنامه استان داریم، گفت : هزار هکتار به توسعه باغات آبی و ۶۰۰ هکتار دیگر به توسعه باغات دیم اختصاص خواهد داشت.

فیض قربانی افزود: پیش‌بینی می‌شود با این سطح از توسعه در مجموع ۱۶ هزار تن محصول باغی به مجموع تولیدات باغی استان کرمانشاه اضافه شود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: توسعه باغات دیم شامل باغات بادام، انگور، پسته و توسعه باغات آبی نیز شامل توسعه نخیلات، باغات مدرن و باغات کلاسیک خواهد بود.

وی سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه باغات را در استان دارای توجیه اقتصادی عنوان کرد و افزود: استان کرمانشاه به دلیل برخورداری از شرایط اقلیمی مناسب و طبیعت چهار فصل مستعد توسعه باغات بوده، ضمن اینکه همجواری با کشور عراق فرصت خوبی را برای صادرات محصولات باغی در اختیار استان قرار خواهد داد.

فیض‌قربانی با دعوت از سرمایه گذاران برای ورود در زمینه توسعه باغات در استان، تاکید کرد: سرمایه گذاری روی توسعه باغات می‌تواند ارز آوری بالایی برای استان کرمانشاه از قِبَل صادرات محصولات باغی به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: از سرمایه گذارانی که بخواهند در زمینه توسعه باغات کار کنند، هم در زمینه تسهیل صدور مجوز‌ها و هم در حوزه معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت حمایت خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته در مجموع ۹۰۰ هکتار - شامل ۳۷۶ هکتار باغ دیم و مابقی باغات آبی - به سطح باغات استان اضافه شد.

فیض‌قربانی با بیان اینکه استان کرمانشاه هم اکنون ۴۵ هزار هکتار باغ دارد، گفت: سالانه ۳۴۰ هزار تن محصولات باغی در استان کرمانشاه تولید می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا