Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@23:10:23 GMT

پیتر اشمایکل: ایران بهتر از پرتغال بازی کرد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۲۷۵۹

ساعت24-دروازه‌بان افسانه‌ای دانمارکی با انتقاد از داور بازی ایران و پرتغال در دور پایانی بازی‌های گروه B. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ستایش شاگردان کی‌روش پرداخت.

 پیتر اشمایکل معتقد است که انریکه کاسرس بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال را که با تساوی یک - یک پایان یافت را خراب و بارها از سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال دانمارک و باشگاه منچستر یونایتد درباره این بازی گفت: داور نتوانست بازی را کنترل کند و باعث شد تا آن را از دست بدهیم. او بارها به جای تصمیم‌گیری از سیستم VAR بهره گرفت.


پیتر اشمایکل افزود: ایران بهتر از پرتغال بازی کرد. ایرانی‌ها سخت مبارزه کردند، زیرا می‌خواستند پیروز شوند. آن‌ها بیشتر از پرتغال می‌خواستند در این بازی به پیروزی برسند. کریستیانو رونالدو در نیمه‌دوم چندان مورد توجه قرار نگرفت و چند شانس را از دست داد. حتی پنالتی را هم نتوانست تبدیل به گل کند. به نظر می‌رسد که بازیکنان بزرگ نمی‌توانند اشتباه کنند، اما رونالدو نیز اشتباه لیونل مسی را مرتکب شد. آن‌ها می‌خواهند برنده باشند.


تیم ملی فوتبال پرتغال با تساوی یک - یک برابر ایران رده دوم جدول گروه B. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کسب کرد و یکشنبه هفته آینده در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی در ورزشگاه فیشت شهر سوچی به مصاف اروگوئه، صدرنشین گروه B. می‌رود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!

334 بازی در لیگ برتر انگلیس بدون اینکه یورگن کلوپ دبل شود.

طرفداری | سرمربی محبوب لیگ برتر انگلیس در حالی پس از 9 سال آنفیلد را در پایان فصل ترک می‌کند که یک رکورد جالب‌توجه از خودش به یادگار گذاشته است.

یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس و لیورپول را در حالی ترک می‌کند که هرگز رفت و برگشت به یک تیم نباخت و اصطلاحا در پرمیرلیگ دبل نشد. در واقع در طول فعالیت سرمربی آلمانی قرمزها تاکنون هیچ سرمربی یا تیمی نتوانسته یورگن کلوپ را در لیگ دبل کند. در ادامه نگاهی به چهار سرمربی که بیشترین تعداد بازی را در لیگ برتر انگلیس بدون دبل شدن پشت سر گذاشته‌اند، می‌اندازیم:

یورگن کلوپ: 334 بازی اوله‌گنار سولسشر: 127 بازی ویاش بواش: 81 بازی تیم شروود: 45 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان