Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند  در خصوص تساوی ایران برابر پرتغال اظهار داشت: خدا را شکر. اول باید خسته نباشید بگویم به بازیکنان. شرمنده مردم شدم. خوشحالم برای اینکه جنگیدیم و ناراحتم به خاطر اینکه حیف شد و می‌توانستیم صعود کنیم و دل مردم را شاد کنیم. افتخار می‌کنم به خودم که توانستم مفید باشم و افتخار می‌کنم که چند سال شاگرد یک مربی بزرگ بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید قدر مربی بزرگی مثل کی‌روش را بدانیم. ما که در تیم هستیم می‌دانیم چقدر زحمت می‌کشد و چقدر ایران را دوست دارد. او به خوبی پشت ما ایستاد و جواب توهین‌های رسانه‌های پرتغالی را داد. مردم باید سرشان را بالا کنند و افتخار کنند که یک مربی مثل کی‌روش در ایران کار می‌کند.

گلر تیم ملی در مورد مهار پنالتی رونالدو و اینکه تمرین شده بود یا تصمیم لحظه‌ای بود گفت: ببینید ما مقابل مراکش خوب ایستادیم و برابر اسپانیا هم شایسته باخت نبودیم. امشب هم دیدید مراکش چطور مقابل اسپانیا ایستادگی کرد. در مورد رونالدو هم درست است که پرتغال را تا یک تنه اینجا بالا آورد. اگر بخواهم راستش را بگویم واقعاً روی او تمرکز کرده بودم. به آن کری که خوانده بودم فکر می‌کردم و همه‌اش به این فکر بودم که آن حرفم را عملی کنم و باعث سربلندی مردم شوم. من احساس می‌کردم که چنین اتفاقی بیافتد و باید بگویم خدا خیلی دوستم دارد و من را سربلند کرد. همیشه دعا می‌کردم که بتوانم کاری انجام دهم و خدا را شکر که توانستم مفید باشم. هرچند که با صعود ایران همراه نبود.

بیرانوند در مورد انتقاداتی که پیش از جام جهانی از او می‌شد عنوان کرد: دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم. مردم همیشه من را دوست داشتند و الان هم دوستم دارند و همین برایم مهم است. شاید آن طنزها و جوک‌هایی که برای شوخی برای من می‌ساختند به من انگیزه داد و باعث شد بهتر شوم و عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در رابطه با درگیری با سعید عزت‌اللهی در ابتدای بازی گفت: آن اتفاق یک شوک بود که باید داده می‌شد و شوک مفیدی هم برای خود ما و تیم بود و بحث درگیری مطرح نبود.

گلر تیم ملی در پایان در مورد تصمیمش برای آینده اظهار داشت: فعلاً می‌خواهم استراحت کنم و کنار خانواده باشم.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم

به گزارش ورزش سه، استیون جرارد سرمربی انگلیسی الاتفاق عربستان و بازیکن سابق لیورپول در گفتگو اختصاصی که با رسانه لیگ عربستان داشت درباره نکات شخصی زندگی‌اش صحبت کرده است.

او ابتدا گفت: من به ورزش علاقه زیادی دارم، بنابراین سعی می‌کنم در این رشته بمانم و شغلی مرتبط با فوتبال یا شاید ورزش دیگری پیدا کنم. در دوران کودکی تنها اوقات فراغت من این بود که در تلویزیون به تماشای فوتبال بنشینم.

او ادامه داد: توصیه‌ای که من به بازیکنان جوان می‌کنم این است که رویاهای خود را محدود نکنند و تا زمانی که به آن‌ها نرسیدند، سخت و با پشتکار باشید. آدم‌های موفق با انگیزه و منظم هستند و تا زمانی که به موفقیت برسید، من معتقدم که باید این مسیر را ادامه دهند.

جرارد در مورد انتخاب سه بازیکن خود برای پیوستن به تیم تاریخی مدنظرش گفت: زین الدین زیدان را قطعا انتخاب خواهم کرد، زیرا او الگوی نسل من بود و بهترین هافبک جهان بود، بنابراین زیدان را انتخاب خواهم کرد. بعد از آن هم رونالدو و مسی را انتخاب می‌کنم که بهترین بازیکنان جهان در دوران بازیگری من بودند و به رقابت با آنها افتخار می‌کنم.

مربی انگلستانی الاتفاق در خصوص نحوه شخصی خودش پاسخ داد: وقتی سر کار نیستم، فقط به خانواده فکر می‌کنم. من فردی هستم که خیلی به خانواده‌ام وابسته هستم و 3 دختر و یک پسر دارم که همیشه با آنها فوتبال بازی می‌کنم و با آنها درباره فوتبال بدون خسته شدن صحبت می‌کنیم. برای خانه رفتن همیشه مشتاق بودم چون می‌دانم یک خانواده دوست‌داشتنی منتظر من هستند.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!