Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

سرمربی تیم ملی پرتغال بعد از تساوی یک بر یک مقابل ایران بابت بازی خوب شاگردان کی روش، به هموطنانش تبریک گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال بعد از کسب تساوی یک بر یک مقابل ایران و صعود به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی گفت:

نتیجه مهم بازی این است که ما در رقابت ها حضور خواهیم داشت و این بهترین اتفاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما حریف قدرتمندی داشتیم و باید به خاطر کارلوس کی روش و به خاطر کاری که برای تیم ایران انجام داده، تشکر کنم.

او ادامه داد:

آنها بار دیگر نشان دادند که تیم سازمان یافته ای هستند و دائما به دنبال گرفتن بهترین نتیجه هستند و به همین دلیل به کی روش تبریک می گویم.

سانتوس در مورد روند بازی تصریح کرد:

ما بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی ما مسلط بودیم اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، کی روش بازی تیمش را تغییر داد و با یارگیری، ما دچار مشکل شدیم. اما ما باز هم توانستیم بازی را متوازن کنیم و به نتیجه برسیم و کوارشما هم گل خوبی زد.

سانتوس با اشاره به نیمه دوم و شرایط حساس بازی خاطرنشان کرد:

ما در نیمه دوم هم بازی را در اختیار داشتیم تا اینکه پنالتی اتفاق افتاد که البته خیلی تقصیر ما نبود. نتیجه ۱-۰ موجب شده بود که بازی عجیب شود. درگیری و خشونت زیاد بود و ما کنترل بازی را از دست دادیم. ایران خیلی تلاش کرد اما فرصت های زیادی به دست نیاورد اما روی پنالتی به گل رسید. اما در هر حال ما خوب بازی کردیم و حالا باید آماده بازی با اروگوئه شویم.

سرمربی پرتغال درباره ویدیوچک و دادن کارت زرد به رونالدو و اعلام پنالتی به ضرر تیمش گفت:

من اصلا نگران نبودم. خطای رونالدو به نظر می رسید که اتفاق متعارفی بود. داور سه بار به سراغ VAR رفت و دو پنالتی و یک کارت زرد با آن تصمیم گرفته شد. من باید بار دیگر بازی را ببینم اما فکر می کنم تصمیمات درستی گرفته شد.

سانتوس در مورد بازی بعدی تیمش مقابل اروگوئه گفت:

در این رقابت ها هیچ دیداری آسان نیست. امشب مراکش مقابل اسپانیا به تساوی رسید و این نشان می دهد که هیچ حریفی آسان نیست. ما باید بهترین بازی مان را انجام بدهیم تا بتوانیم در دیدار مقابل اروگوئه به پیروزی برسیم.

او در مورد تفاوت بازی مقابل اروگوئه و روسیه گفت:

برای ما مسئله مهم، رسیدن به مرحله بعد است. ما این بلندپروازی را داریم که به مسیرمان ادامه بدهیم. می دانستیم که بالاخره باید با یکی از این دو تیم روبرو شویم. البته تیم میزبان از حمایت هواداران برخوردار است و اروگوئه هم تیم باکیفیتی است. اما ما هم پرتغال هستیم و خوب بازی می کنیم و باید همین روند را ادامه بدهیم.

سانتوس درباره عصبانیت رونالدو در پایان بازی اظهار داشت:

طبیعی است که بهترین بازیکنان دنیا با چنین شرایطی روبرو می شوند وقتی نمی توانند عملکرد مورد نظرشان را ارائه بدهند. آنها وقتی به هدف شان نمی رسند، بیش از بقیه ناراحت می شوند. ما تلاش کردیم تا بین بازیکنان سازماندهی لازم را ایجاد کنیم و حالا باید تلاش کنیم تا بهتر و بهتر شویم.

خلاصه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی فوتبال تیم فوتبال پرتغال تیم ملی فوتبال جام جهانی فرناندو سانتوس مصاحبه فوتبالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم

سرمربی ازبکستان از تقابل با ایران حرف زد.

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: ما می خواهیم در بازی فردا مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها به هدفمان برسیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت:

ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت:

همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت:

متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)