Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مدير ساخت وتوسعه راه هاي اداره کل راه و شهرسازي زنجان گفت: احداث راه کلور – درام منافع قابل توجهي براي اين استان دارد و از سوي ديگر از 20 هزار ترافيک روزانه اردبيل پنج هزار مورد آن جذب شهرستان طارم خواهد شد.

مسعود بيات منش روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: با جذب اين ميزان ترافيک در طارم، اين شهرستان به ويترين فروشگاهي تبديل و از بن بست خارج خواهد شد، همچنين محصولات کشاورزي آن بدون واسطه به دست مصرف کنند مي رسد و به لحاظ اقتصادي نيز سرانه درآمد آن نسبت به زمان کنوني ارتقا خواهد يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مسئول يادآوري کرد: تاکنون 20 ميليارد ريال براي احداث طرح ملي درام – کلور هزينه شده و 300 ميليارد ريال ديگر براي تکميل اين طرح در استان زنجان نياز است.
وي با بيان اينکه طول اين طرح ملي 22 کيلومتر در استان زنجان است، خاطرنشان کرد: راه کلور – درام سه سال ديگر به بهره برداري خواهد رسيد.
به گفته اين مسئول با اجراي اين طرح، جذب 30 تا 40 درصد ترافيک استان اردبيل از مسير گردنه حيران – اسالم –پونل - سرچم - تهران به سمت زنجان خواهد بود.
بيات منش با بيان ينکه اردبيل جزو استان هايي است که راه مناسب و ايمني به پايتخت ندارد که بتواند در چهار فصل سال به استفاده کنندگان خدمات دهد، اظهار کرد: استان اردبيل در گذشته براي تردد به تهران از مسير گردنه حيران - قزوين - رشت استفاده مي کردند که بعد از ساخت جاده اردبيل - سرچم 90 درصد از ترافيک اين استان به اتوبان زنجان – تبريز جذب شد.
مدير ساخت وتوسعه راه هاي اداره کل راه و شهرسازي استان زنجان گفت: با ساخت راه اردبيل – سرچم 30 درصد ترافيک در اتوبان زنجان – تبريز در اين استان افزايش يافت.
به گفته بيات منش، هرچه ترافيک عبوري از استان زنجان افزايش يابد شايد به لحاظ نگهداري جاده ها مشکلاتي داشته باشد اما منافعي را به لحاظ شغل هاي خدماتي ايجاد مي کند.
وي با بيان اينکه براي مسئولان وزارت راه و استان اردبيل و در حال حاضر مسير سرچم - اردبيل نيز براي اين استان راه مناسبي نيست، افزود: آنها به دنبال احداث کريدور اردبيل – خلخال - کلور - درام - منجيل هستند.
به گزارش ايرنا، استان زنجان 6 پروژه راه سازي مهم ملي دارد و همزمان هفت جاده با اين پروژه ها ساخته مي شود که چهار جاده مسير اصلي براي ارتباط با استان هاي همجوار اردبيل، گيلان، آذربايجان غربي، کردستان و همدان است و سه جاده به بزرگراه تبديل مي شود که اين جاده ها در شبکه بزرگراهي درجه يک کشور و آسيايي قرار دارند.
استان زنجان پنج هزارو 840 کيلومتر راه ارتباطي دارد که از اين ميزان، 200 کيلومتر آزاد راه، 113 کيلومتر بزرگراه، 342 کيلومتر راه اصلي و 974 کيلومتر راه فرعي است.
7325/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229586 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • تصمیم جدید پلیس برای جاده چالوس
  • جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود
  • ۶۰۰ پرونده برای صیانت از موقوفات استان زنجان تشکیل شد 
  • حمایت شورای وحدت زنجان از محمد اسماعیلی و سعید رفیعی در انتخابات
  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان