Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان از مناطق بالادست سیل زده اشکورات شامل روستای کاکرود، کلایه پهلو، سلیمان چپر، چشان و پرچکوه بازدید بعمل آورد.

به گزارش ایلنا از رودسر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان  به همراه فرماندار و مسئولان محلی شهرستان رودسر از مناطق بالادست سیل زده اشکورات شامل روستای کاکرود، کلایه پهلو، سلیمان چپر، چشان و پرچکوه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیوان محمّدی رئیس سازمان پس از این بازدید که به دلیل صعب العبور بودن برخی مسیرها چندین ساعت به طول انجامید در جمع خبرنگاران گفت: در وهله اول می‌بایست راه دسترسی ابتدایی به روستاهای بالادست برقرار شود تا پس از آن بررسی کارشناسی دقیق برای طراحی راه اصلی با توجه به وضعیت رانشی زمین توسط دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران استانی و شهرستانی می‌بایست با کمک مردم نسبت به رفع مشکلات موجود پیش‌آمده نهایت اهتمام را را داشته باشند ادامه داد: خوشبختانه خسارات وارده به خانه‌ها و مزارع زیاد نبوده که با پیگیری مسئولین نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

محمّدی در خصوص جبران خسارات وارده گفت: بخش اعظم باغات در بارش‌های گذشته آسب دیده بود و وقوع سیل نیز مزید برعلت شد.  تلاش می‌کنیم با مساعدت نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بتوانیم بودجه‌ای را برای جبران خسارات تخصیص دهیم.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان گیلان زمین سازمان برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیل جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

به گزارش ایسنا، کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفت: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

پیشتر گزارشاتی در خصوص لغو دیدار احتمالی بایدن و اردوغان در برخی رسانه‌های ترکیه منتشر شده بود؛ اگرچه رسانه‌ها در روز چهاشنبه گزارش دادند که آنکارا تاکنون از واشنگتن پیغامی مبنی بر لغو بازدید از پیش برنامه‌ریزی شده اردوغان از آمریکا در تاریخ 9 مه دریافت نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه