Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@11:48:46 GMT

فرش بومي برتر همدان معرفي مي شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۳۸۳۱

فرش بومي برتر همدان معرفي مي شود

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- رئيس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: همزمان با برگزاري مسابقه قالي بافي، فرش بومي برتر همدان معرفي مي شود.

آقايار فراشي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، برپايي مسابقه قالي بافي را از برنامه هاي جنبي نمايشگاه فرش و تابلو فرش ذکر کرد و افزود: در مدتي که نمايشگاه داير است، اين مسابقه نيز در چند نوبت اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: تندبافي و نقشه خواني از ديگر بخش هاي مسابقه قالي بافي است که با شرکت بافندگان استان همدان برگزار مي شود.
فراشي گفت: سيزدهمين دوره نمايشگاه تخصصي فرش و تابلو فرش از 10 تا 16 تيرماه سال جاري در محل نمايشگاه بين المللي همدان داير مي شود.
رئيس اداره فرش همدان اظهار داشت: در اين نمايشگاه توليدکنندگان فرش و تابلو فرش از سراسر کشور براي فروش و عرضه محصولات خود شرکت مي کنند و محصولات ارائه شده در اين نمايشگاه در قالب 60 تا 70 غرفه در معرض ديد علاقه مندان قرار مي گيرد.
وي يادآورشد: اين نمايشگاه فرصت بسيار مناسبي براي جذب سرمايه‌ گذاران و تجار براي خريد فرش دستباف همدان فراهم مي کند.
همدان 54 هزار بافنده فرش دارد و سالانه افزون بر 20 هزار متر مربع فرش دستباف در اين استان توليد مي شود.
7527/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل