Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، دیه‌گو مارادونا با وجود آنکه اخیراً اعلام کرد مکزیک لیاقت میزبانی از جام جهانی را ندارد، حالا خودش را طرفدار تیم ملی این کشور معرفی کرده است.

مارادونا در برنامه تلویزیونی خودش «از دست 10» در شبکه تلویزیونی تله‌سور ونزوئلا،  گفت: من تا الان طرفدار مکزیک بوده‌ام چون آنها در اولین دور رقابت‌ها عالی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکزیک نشان داده که می‌تواند سوئد را شکست دهد و پتانسیل این کار را دارد. مکزیک با شکست دادن کره جنوبی نشان داد که پیروزی دور اولش مقابل آلمان شانسی نبوده است.

مارادونا در حالی از تیم ملی مکزیک حمایت می‌کند که چند پیش به دنبال اعلام پیروزی پیشنهاد میزبانی مکزیک، آمریکا و کانادا از جام جهانی 2026 در همین شبکه تله‌سور گفته بود که از اعطا شدن امتیاز میزبانی به مکزیک خوشحال نیست چون مکزیکی‌ها در فوتبال موفقیت چندانی ندارند و نسبت به فوتبال شور و اشتیاقی نشان نمی‌دهد.

اسطوره فوتبال آرژانتین یک بار دیگر به ناکامی‌‌‌های اخیر تیم ملی آرژانتین اشاره و حرف قبلی خود مبنی بر مقصر ندانستن مسی را تکرار کرد. او اظهار داشت: من می‌گویم که مسی به هیچ وجه مقصر ناکامی‌های اخیر تیم نیست. مثل همیشه درباره مسی به عنوان بازیکنی که او را می‌شناسم و سابقه تمرین دادنش را دارم، می‌گویم که من دوستت دارم و برایت احترام قائلم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مارادونا مکزیک جام جهانی تیم ملی شبکه تلویزیونی سوئد کره جنوبی آلمان کانادا فوتبال آرژانتین جام جهانی پارس پارس نیوز تغییر موضع آزتک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب