Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@02:30:23 GMT

نگاهی به عملکرد ترم بهار مؤسسه «تالیات ذکر»

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۴۵۲۸

نگاهی به عملکرد ترم بهار مؤسسه «تالیات ذکر»

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تالیات ذکر در فصل بهار 97 فعالیت‌های گسترده‌ای را اجرا کرده است که می‌توان به برگزاری دوره مدیریت برای مدیران سمن‌ها اشاره کرد که با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر و اداره آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد.
این دوره در 20 ساعت آموزشی با حضور 30 مؤسسه استانی با حضور حسین سیلانی برگزار شد که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت و در پایان به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین این مؤسسه که به عنوان مجری برگزاری طرح ملی تلاوت در خراسان جنوبی است، از 50 نفر نوجوان علاقه‌مند در مرحله مقدماتی ثبت نام کرده است و پس از ارزیابی نوجوانان، دوره آموزشی این طرح از ابتدای مهرماه آغاز می‌شود.


یکی دیگر از فعالیت‌هایی که از سوی مؤسسه در حال برنامه‌ریزی است، می‌توان به تکمیل مقدمات اجرای کاروان نمادین نینوا با محوریت عترت با همکاری هیئت محبان‌الزهرا(س) بیرجند اشاره کرد که برای ایام محرم‌الحرام اجرا خواهد شد. مقدمات این کاروان طراحی شده است و دیگر مراحل عملیاتی و اجرایی نیز در حال شکل‌گیری است.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تالیات ذکر در استان خراسان جنوبی، میدان شهداء ساختمان هیأت محبان‌الزهرا(س) واقع شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوب گفت: با برنامه‌ریزی و اقدام‌های شاخص در سال ۱۴۰۲، دوره تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه کاهش یافت و بیش از ۴ میلیارد مترمکعب گاز به تولید این مجموعه افزوده شد.

به گزارش شانا، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

به گزارش شانا، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه