Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@21:24:01 GMT

پل شناور کرخه در شوش بر روی خودروها بسته شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۴۵۷۸

پل شناور کرخه در شوش بر روی خودروها بسته شد

موسی رحمتی رئیس اداره راه و شهرسازی شوش سه شنبه به خبرنگار ایرنا با تائید بسته شدن این پل بر روی خودروها از صبح امروز گفت: بسته شدن پل شناور بر روی خودروها موقت و برای انجام تعمیرات صورت گرفته است.
وی مسیر جایگزین برای تردد به بخش فتح المبین شوش را محور فتح المبین - جاده دهلران - پل شهید نادری اندیمشک عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمتی افزود:تلاش می شود با تعمیر بخش های آسیب دیده ، این پل بزودی بر روی خودروها بازگشایی شود.
بسته شدن پل شناور کرخه بر روی خودروها همزمان با افزایش دبی رودخانه کرخه صورت گرفته است.
در پی بسته شدن پل شهید ناجیان در غرب کرخه بر روی خودروها به منظور تعریض این پل از پارسال تاکنون تردد خودروها تنها از روی پل شناوری که در مجاورت آن بر روی رودخانه کرخه مستقر شده انجام می شود.
پل شناور مدتی پیش نیز در چند نوبت به دلیل خرابی و افزایش دبی رودخانه کرخه بر روی خودروها بسته شد.
بسته شدن پل شناور بر روی خودروها و تکمیل نشدن عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه تردد ساکنان 40 روستای بخش فتح المبین و مناطق اطراف را با مشکل مواجه کرده است.
عملیات تعریض پل ناجیان در غرب کرخه با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
6068/7280
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره راه و شهرسازی دبی رودخانه کرخه خودروها پل جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان

 به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اسماعیل مکی‌زاده روز پنجشنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و با وجود هشدار‌های اعلام شده از سوی این اداره مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی و دریایی برخی از دریانوردان استان مبادرت به دریاروی کردند که این بی‌توجهی آنان باعث ایجاد شرایط اضطرار و خطر برای آن‌ها شد. 

 وی با بیان اینکه شرایط نامساعد جوی حاکم بر استان از روز‌ها قبل اطلاع‌رسانی شده بود، در توضیح جزیبات انجام چهار عملیات نجات دریایی گفت: در مدت یادشده یک فروندکشتی به دلیل به گل نشستن در چهار مایلی جنوب اسکله بهمن جزیره قشم دچار اضطرار شد که با اعزام تیم جستجو و نجات دریایی (ناجی ۱۹) به محل ۱۳ نفر از سرنشینان این شناور از شرایط اضطرار خارج شدند.

معاون اداره‌کل بنادر هرمزگان توضیح داد: در این مدت یک فروند قایق صیادی نیز با ۶ سرنشین در پنج مایلی جنوب بندر شهید حقانی به دلیل نقص فنی و شرایط نامساعد جوی دچار اضطرار شده بود که توسط ناجی ۱۵ نجات پیدا کرد. 

مکی‌زاده اضافه کرد: همچنین یک فروند قایق صیادی با سه نفر سرنشین در ۶ مایلی جنوب شرق جزیره هرمز به دلیل اتمام سوخت و شرایط نامساعد جوی اعلام اضطرار کرده که با اعزام شناور Rib سرنشینان این شناور نیز نجات یافتند.

وی گفت: یک فروند لنج نیز در عملیات دیگری در هشت مایلی جنوب جزیره هرمز دچار حریق شد که هفت نفر از سرنشینان آن نیز توسط قایق‌های همیار ناجی و ناجی ۱۵ و ۱۹ نجات پیدا کردند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: تمامی دریانوردان، گردشگران و مسافران در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان با شماره ۱۵۵۰ تماس بگیرند.

در گستره آبی استان هرمزگان که خلیج فارس و دریای عمان را در دل خود جای داده علاوه بر هشت فروند شناور ناجی ۳۶ ایستگاه همیار ناجی (دریانوردان بومی و با شناور‌های صیادی و تجار منطقه) به صورت شبانه‌روزی در امر جستجو و نجات دریایی فعالیت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا
 

دیگر خبرها

  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه
  • کشف نخستین سیاره بی‌ستاره!
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • هرمزگان بارانی می‌شود
  • (عکس) ساخت اسکله شناور در سواحل غزه