Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ کارفرمایانی که جرائم بیمه‌ای آنها مربوط به قبل از ٩٥/١٢/٢٩ است و هم‌اکنون نیز رابطه بیمه‌پردازی آنها با سازمان تأمین اجتماعی برقرار است، مشمول قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش‌حساب هستند.
 
بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب شامل کارفرمایان کارگاههای معدنی، تولیدی، خدماتی و صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی است وتمامی شعب این سازمان در کشور آماده پاسخگویی به کارفرمایان در خصوص این قانون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به کارفرمایان عزیز توصیه می شود استفاده از این قانون را به روز آخر موکول نکنند و قبل از پایان مهلت تعیین شده به شعب تامین اجتماعی برای تعیین تکلیف بدهی خود مراجعه کنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارفرمایان ایران اکونومیست جرائم بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: لایحه دو فورویتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم