Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@00:17:13 GMT

پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۵۴۸۹

پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر ادامه دارد

علی شمشیری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: بیش از 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال 97 در استان کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش صد درصدی دارد.
وی با بیان اینکه طرح های شناسایی و دستگیری سرشاخه های تهیه و توزیع مواد مخدر با جدیت در استان دنبال می شود، گفت: استاندار کرمانشاه در جلسات شورای تامین و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر تاکید دارد و امکانات و ابزارهای لازم در این زمینه را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه استانی ناامن برای سوداگران مرگ است، گفت: در حال تهیه بانک اطلاعاتی برای قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر هستیم تا فعالیت های این افراد را با دقت تحت نظر بگیریم.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با بیان اینکه امکان اجرای حکم اعدام برای برخی از توزیع کنندگان مواد مخدر وجود دارد، اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی این امکان وجود دارد که در صورت تکرار جرم توسط توزیع کنندگان مواد مخدر، مجموع مواد کشف شده در سابقه آن ها برای اجرای حکم محاسبه می شود.
شمشیری با بیان اینکه کرمانشاه در سال 96 رتبه نخست کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر را کسب کرد و گفت: سال گذشته بیش از 2 هزار و 750 کیلوگرم مواد مخدر در استان توسط نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی کشف و ضبط شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با اعلام اینکه در این سال 10 کارگاه تهیه و تولید مواد مخدر صنعتی کشف و متلاشی شد، عنوان کرد: در این مدت بیش از 6 هزار و 200 لیتر مواد پیش ساز مایع و 113 کیلوگرم مواد پیش ساز جامد کشف و ضبط شد.
شمشیری، مهم ترین سیاست ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در سال 97 را تمرکز حداکثری بر پیشگیری از اعتیاد به جای مقابله عنوان کرد و افزود: در این راستا امسال یک مجتمع ویژه قضایی برای آموزش و ترویج پیشگیری از اعتیاد با کمک دادگستری احداث خواهد شد.
وی، رویکرد جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر را آگاه سازی و آموزش افراد به کمک آموزش و پرورش، بهزیستی و علوم پزشکی، شهرداری ها و شورای های اسلامی روستاها دانست.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با اشاره به رتبه برتر شاخصه های مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در کشور گفت: متاسفانه برخی با سیاه نمایی چهره استان در زمینه اعتیاد به مواد مخدر می پردازند در حالی که نرخ رشد اعتیاد در کرمانشاه کمتر از متوسط کشوری است.
7445/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تهیه و توزیع مواد ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرداری علوم پزشکی نیروی انتظامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است