Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، کرسی تلاوت اذانگاهی این ماه  شورای عالی قرآن چهارشنبه، 6 تیرماه با تلاوت سوره مبارکه دخان توسط هوشنگ یاری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
این برنامه که با همکاری شورای عالی قرآن، رادیو قرآن و صداوسیمای مراکز استان‌ها برگزار می‌شود، از سال 93 آغاز شده و تاکنون محمدجواد پناهی(خراسان رضوی)، مسعود نیکدستی(اصفهان)، عباس هاشمی(بوشهر)، رضا محمدپور(اردبیل)، محمود لطفی‌نیا(گیلان)، قاسم مقدمی(خوزستان)، هوشنگ یاری(کرمانشاه)، وحید وکیلی(آذربایجان غربی)، مرحوم حسن دانش(یزد)، حامد ولی‌زاده(آذربایجان غربی)، سیدجواد حسینی(خراسان رضوی)، مسعود عنایتی‌مقدم(اصفهان)، محمود لطفی‌نیا(گیلان)،هوشنگ یاری(کرمان) و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در آن به تلاوت قرآن پرداخته‌اند.
از جمله اهداف این کرسی‌ها، استفاده از قاریان خوش‌خوان و بااستعداد اقصی نقاط کشور است.
یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به‌صورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) در مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان، جمعه صبح‌ها در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل خبرگزاری تسنیم و همچنین بصورت ماهانه در مراکز استان های کشور کرسی های تلاوت اذانگاهی برگزار می‌کند.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، به‌غیر از کرسی تلاوت خبرگزاری تسنیم به‌صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود