Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست گذاری های قوم سالارانه و طیف مدارانه، رشد برخی مناطق استان را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (۵ تیر) در نشست پیگیری مصوبات سفر به شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: تلاش ما بر این است که با رویکردی عمل گرایانه و فارغ از مسائل قومی و طایفه ای توسعه و رشد این منطقه را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر توسعه عدالت محور و همه جانبه مناطق مختلف استان، ادامه داد: تلاش همه جانبه مدیران برای تحقق اهداف توسعه ای ضروری بوده و باید اوج خدمت به مردم را داشته باشیم و ملاحظات مردمی را بر ملاحظات طیفی ترجیح دهیم.

 

احمدی توجه جدی به مناطق محروم را از جمله اولویت ها دانست و عنوان کرد: در هر جایی که احساس شود شاخص ها نیاز به ترمیم و توسعه دارند، باید با تلاش همگانی برای رفع مشکلات و تحقق توسعه گام برداریم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تغییر مدیریت ها در استان هم اشاره کرد و یادآور شد: برای کل استان و حتی کشور، تغییر مدیران در بستر و مدار گردش نخبگان است.

 

وی با بیان اینکه تغییر در مدیریت ها حق هر استانی است و هیچ گونه سهمیه بندی خاصی با ملاحضات طیفی، قومی و ... در انتخاب مدیران نداریم، گفت: آموزه های دینی، اخلاقی و فرهنگی نیز بر شایسته سالاری تاکید دارند و برای هیچ قوم و طایفه ای سهمیه خاصی در مدیریت ها نخواهد بود.

 

احمدی با تاکید بر اینکه انتخاب ها باید بر اساس شایسته سالاری باشد و اگر این مهم زیر سوال برود به استان خیانت شده، تصریح کرد: عزت مردم زمانی محقق می شود که شاخص ها ارتقاء یافته و استان به بالندگی برسد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید همه فرزندان استان با نگاه و در چارچوب فضای خدمت به مردم فعالیت داشته باشند و این مهم با کار و تلاش محقق شدنی است، عنوان کرد: کسی که کم کاری و سیاسی کاری می کند، قطعا به فکر مردم نیست و به تکریم و عزت مردم ضربه می زند.

 

وی با تاکید بر اجرای مصوبات سفر به شهرستان کهگیلویه، تحقق همه جانبه این موارد به ویژه در حوزه تعهدات مشترک با بنیاد برکت به عنوان یک اولویت را ضروری دانست و خواستار عملیاتی شدن مصوبات در زمان مقرر توسط متولیان شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس خبرگزاری شبستان سیاسی اخبار فوتبال آمریکا کانون های مساجد برجام مسجد شایسته سالاری بنیاد برکت مصوبات مصوبات سفر مناطق محروم استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است