Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-02@22:09:27 GMT

بزرگداشت شهدای قوه قضاییه

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۵۵۶۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، در بخشی از این اطلاعیه آمده است : ۶ تا ۱۲ تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است تا علاوه بر نشان دادن کارنامه سیاه و سنگین جنایات آمریکا در طول تاریخ و انعکاس نفاق ،  دورویی و دروغگویی قدرت های استکباری مدعی حقوق بشر ، فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است : این هفته یادآور ترور نافرجام مقام معظم رهبری ، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ، حمله شیمیایی به سردشت ، شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله شهید صدوقی ، حمله موشکی ناو هواپیمابر آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و شهادت ۲۹۰ نفر از مسافرین و شهادت ۱۶ هزار تن دیگر توسط منافقین می باشد که سر منشاء همه این جنایتها به شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار ختم می شود.

در پایان آمده است : به منظور بزرگداشت شهدای این هفته بویژه شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تاریخ ۷ تیرماه سال۶۰ و شهادت دکتر بهشتی و۷۲ تن از یاران امام (ره) و انقلاب ، مراسم بزرگداشتی در استان برگزار می شود.

این مراسم در شهر همدان از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۷ تیر در مسجد مهدیه همدان با سخنرانی آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه همدان برگزار خواهد شد.

از همه قشرهای مختلف مردم دعوت شده است در این مراسم معنوی شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان قوه قضاییه گرامیداشت بهشتی مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان