Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با جمعی از اعضای شورای شهر سنندج، گفت: در خدمات‌رسانی به مردم نگاه کلان داشته باشید و با برنامه‌ریزی مناسب و کار کارشناسی جلو بروید.

وی با بیان اینکه در بحث وصول مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی باید دنبال کارهایی بروید که خروجی داشته باشد، عنوان کرد: باید از راه‌هایی بروید که در اسرع وقت به نتیجه برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در کردستان درپاسخ  به درخواست اعضای شورای شهر مبنی بر عضویت شورای شهر در شورای فرهنگ عمومی، اضافه کرد: برای این درخواست باید از طریق مرکز اقدام کنیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی را ضروری دانست و گفت: تصمیمات کلان فرهنگی در این جلسات گرفته می‌شود که باید حتما به صورت مستر برگزار شد.

وی اظهارداشت: در بحث رفع برخی مشکلاتی که شهرداری با دستگاه‌ها دولتی دارند، باید جلسات ویژه در این راستا برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: بحث مقابله با ساخت و سازها در محدوده شهر باید با هماهنگی شهرداری انجام شود و هیچ دستگاه و سازمانی حق ندارند بدون مجوز شهرداری اقدام به ساخت و ساز کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی برخورد با دستگاه‌های متخلف را ضروری دانست و گفت: ساخت و سازها باید با هماهنگی دستگاه متولی در شهر انجام شود تا از هدر رفت هزینه‌ها نیز جلوگیر شود.

وی اضافه کرد: همانگونه که مردم برای ساخت و ساز و بازسازی خانه باید از شهرداری مجوز بگیرند دستگاه‌های دولتی نیز بدون گرفتن مجوز حق ساخت و ساز ندارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه در بحث آب و هوای شهر سنندج و مقابله با ریزگردها را ضروری دانست و اظهارداشت: با توجه به محصور شدن سنندج در بین کوه‌ها باید ساز و کارهای لازم برای مقابله با ریزگردها انجام شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی توسعه فضای سبز در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: ‌شورا و شهرداری سنندج باید در این راستا برنامه داشته باشد.

به گفته وی، چشم‌انداز برنامه‌ریزی‌های شهرداری باید برای یکی و دو سال نباشد در بحث مدیریت شهری نیاز به کارهای زیرساختی داریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر استفاده از ظرفیت مردمی در توسعه فضای سبز تاکید کرد و گفت: می‌توان با حمایت و سرمایه خود مردم زمینه توسعه فضای سبز را در شهر سنندج فراهم کرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: کمیته مخصوص هوای شهر باید در سنندج تشکیل و در این راستا با دستگاه‌های متولی هماهنگ‌های لازم صورت بگیرید.

وی با بیان اینکه شرایط جوی در حال تغییر است، اظهار داشت: باید از امروز به فکر روبرویی با بحران باشیم و در این راستا از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان ساماندهی پسماندها را از دیگر اقدامات ضروری خواند و افزود: امکانات و تکنولوژی لازم برای تبدیل پسماندها به ارزش افزوده در کشور وجود دارد که باید از این بستر به نفع احسن استفاده شود.

به گفته آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، شورا و شهرداری از ظرفیت سرمایه‌گذار و بخش خصوصی در این راستا استفاده کنند و از این طریق نیز به نوعی برای خود منبع درآمد ایجاد کند.

کد خبر 4331225

منبع: مهر

کلیدواژه: ساخت و ساز نماینده ولی فقیه در کردستان گرگان بوشهر خبرگزاری مهر شهرکرد مشهد کرمانشاه شیراز خرم آباد یاسوج بیرجند مواد مخدر تبریز هفته قوه قضاییه عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مهدی اسحاقی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه ساماندهی تور‌های داخلی و خارجی مازندران که در سالن اجتماعات اداره‌کل برگزار شد با بیان اینکه مازندران با توجه به قابلیت‌های فراوان گردشگری هر سال مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی زیادی قرار می‌گیرد، گفت: رشد تور‌های داخلی به شمال کشور و استان مازندران بسیار است و با توجه به فصل بهار و تابستان خیلی‌ها تمایل به سفر با تور‌های گردشگری دارند که باید برنامه‌ریزی‌های مطلوب صورت گیرد.

او با اشاره به معضل فعالیت تور‌های غیر مجاز، افزود: متاسفانه تور‌های بدون مجوز گردشگری با تبلیغات و ارسال عکس و ویدئو در فضا‌های مجازی برای جذب گردشگر فعالیت می‌کنند که موجب مشکلات بسیار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اعلام اینکه اگر اتفاق یا مشکلی در تور‌های بدون مجوز گردشگری بیفتد هیچ فردی پاسخگو نیست، افزود: با ساماندهی تور‌های بدون مجوز می‌توان شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی، رعایت شئونات اسلامی و حجاب و عفاف باشیم.

اسحاقی با اشاره به فعالیت ۱۹۵ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و صدور مجوز ۱۱ دفتر گردشگری سلامت در مازندران، گفت: بیشترین دفاتر مسافرتی و گردشگری در شهر‌های ساری، بابل، قائم‌شهر و آمل قرار دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۷ پروانه بهره‌برداری دفاتر مسافرتی و گردشگری صادر و ۱۴ پروانه بهره‌برداری در استان لغو شد، ادامه داد: ۹ متقاضی جدید برای دفاتر مسافرتی گردشگری در استان درخواست داده‌اند.

او مهمترین وظیفه دفاتر مسافرتی و گردشگری را تهیه بلیط و برگزاری تور‌های گردشگری داخلی و خارجی و همچنین تهیه روادید عنوان کرد.

اسحاقی تعداد راهنمایان‌تور در استان را ۲۴۰ نفر برشمرد و افزود: از این تعدادد۱۴۴ نفر عضو انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری هستند.

دیگر خبرها

  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی