Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@21:21:49 GMT

عقب گرد ۱۶۴۵ واحدی شاخص/ آیفکس اُفت کرد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۵۷۹۱

عقب گرد ۱۶۴۵ واحدی شاخص/ آیفکس اُفت کرد

خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات پنجمین روز تیر ماه با ۱۶۴۵ واحد اُفت به پله ۱۱۳۳ هزار ۵۲۸ واحدی صعود کرد. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۶۴۵ کاهش به پله ۱۱۳ هزار و ۵۲۸ واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۸۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۹۳۱ ریال در بیش از ۱۴۱ هزار و ۶۱۶ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۵۰۲ واحد، شاخص بازار اول ۱۴۴۴ واحد، شاخص آزاد شناور ۲۰۸۰ واحد و شاخص بازار دوم ۲۰۵۲ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۵۵ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۱۴ واحد کاهش را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پرداخت الکترونیک سامان کیش، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، نفت و گاز پتروشیمی تامین، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو با روند نزولی و نماد سرمایه گذاری سایپا با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با کاهش بیش از ۲۰ واحدی، به پله ۱۲۹۶ واحدی رسید.
همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۸۲۴ هزار و ۶۳۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۱۷۲ ریال در بیش از ۵۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و ریل پرداز سیر با روند نزولی و نماد هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و گروه کاغذ پارس با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازار سرمایه ارزش سهام فرابورس معاملات روند نزولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان

اسدالله پناه یزدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دولت به شمار می‌رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۴۰ هزار و ۸۹ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

پناه یزدان ادامه داد: همچنین ۹ هزار و ۴۶۴ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار و ۹۱۲ واحد مسکن حمایتی در دست احداث است.

وی افزود: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه‌های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا است.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع و به پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان