Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ضمن اعلام اینکه در مهرماه شاهد افتتاح ۴۴ مدرسه با بیش از ۴۰۰ کلاس درس در استان هستیم که نزدیک به دو سوم یعنی ۶۷ درصد با مشارکت خیرین تکمیل و ساخته می‌شوند گفت: ۱۴ پروژه در شهر تهران و ۳۰ پروژه در شهرستانهای تهران قرار دارند.

به گزارش ایسنا، علی شهری در نشست خبری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران با بیان اینکه بخش عظیمی از سرمایه کشور در تهران متمرکز است اما به لحاظ فضای آموزشی جزو مناطق کم برخورداریم و فاصله ما با سرانه میانگین کشوری در برخی مناطق معنادار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: وضعیت مطلوبی از حیث فضای آموزشی در تهران نداریم که توجه دولت و خیرین را می طلبد.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه در امر بازسازی مدارس فرسوده و مستحکم سازی کار بی‌نظیری در چندسال اخیر انجام شده است گفت: در استان تهران قریب به نیمی از کلاسهای تخریبی، بازسازی و حدود ۳۰ درصد مدارس نیازمند مقاوم سازی، مقاوم شده اند. ضمن آنکه هنوز تعداد قابل توجهی نیازمند مقاوم سازی اند.

وی با اشاره به مشارکتها و کمکهای خیرین مدرسه ساز در تهران گفت: خیرین استان تهران پنج درصد کل خیرین را شامل می‌شوند با این حال ۱۶ درصد تعهدات و ۱۴ درصد کمکهای تحقق یافته را در تهران داشتیم. بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تعهدات خیرین تهران بوده که ۵۸۲ میلیارد تومان آن محقق شده است.

شهری افزود: رویکرد بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز، رویش جوانان خیر مدرسه ساز تعریف شده به این امید که فرزندان ما و فرزندان خیرین مدرسه ساز قدم در این راه بگذارند و مسیر پدران خود را ادامه دهند.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ضمن اعلام اینکه در مهرماه شاهد افتتاح ۴۴ مدرسه با بیش از ۴۰۰ کلاس درس در استان هستیم که نزدیک به دو سوم یعنی ۶۷ درصد با مشارکت خیرین تکمیل و ساخته می‌شوند گفت: ۱۴ پروژه در شهر تهران و ۳۰ پروژه در شهرستان های تهران قرار دارند.

وی در پاسخ به این که امر بازسازی مدارس فرسوده چند سال طول می‌کشد؟ گفت: با این روند امر بازسازی مدارس فرسوده بیش از ۱۵ سال به طول می‌انجامد که امیدواریم با کمک خیرین تسریع یابد.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران درباره تغییر کاربری مدارس خیرساز گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش تغییر کاربری مدارس خیر ساز ممنوع و خلاف قانون است. مواردی را داشتیم که یک مدرسه خیری به اداره تبدیل شده بود که با پیگیری ها تخلیه و به مدرسه برگردانده شد. قانون صراحتا از این مدارس حمایت می‌کند.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آموزش و پرورش سازمان نوسازی مدارس مدرسه خیرساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است