Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@02:38:14 GMT

«زندگی از نو» بابا پنجعلی پایتخت در گیلان +تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۶۲۸۴

«زندگی از نو» بابا پنجعلی پایتخت در گیلان +تصاویر

سریال «زندگی از نو» به کارگردانی علی محمد قاسمی این روز‌ها در حال انجام مرحله فنی قرار دارد.

خبرگزاری فارس: پخش سریال «زندگی از نو» به کارگردانی علی محمد قاسمی این روز‌ها در مرحله تدوین، صداگذاری و موسیقی قرار دارد و تا به حال ۱۵ قسمت از این سریال آماده شده است.

علی اصغر صائدی تدوین، علی ابوصدق صداگذار و نیما عظیمی نژاد کار موسیقی این سریال را به عهده دارند و هنوز زمان پخش این سریال مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخشی از لوکیشن اصلی این سریال در همان استان گیلان دکورسازی شده و بخش دیگری از خانه‌های قدیمی استفاده شده است.

 

به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «زندگی از نو» به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی محمد قاسمی که در استان گیلان مقابل دوربین رفته بود، اواخر اردیبهشت ماه به پایان رسید. سکانس‌های پایانی سریال در استان تالش مقابل دوربین رفت و این سریال در ۲۶ قسمت برای شبکه پنج سیما تولید شده است.

علیرضا خمسه، خیام وقار کاشانی، ژیلا آل رشاد، مینا جعفرزاده، حدیث نیکرو، علی انصاریان، کمند امیرسلیمانی، اکبر معززی، رضا کیانیان، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، آرش مجیدی، حسن رستمانی، مجید پتکی، حمید رضا سنگین، از بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

این سریال داستانی درباره محیط زیست، مسئله توریست، زندگی در جنگل و ... دارد. بازیگران محلی و بومی در این سریال لهجه دارند و مابقی بازیگران لهجه ندارند، اما این احتمال وجود دارد تا بازیگران مهمان نیز لهجه داشته باشند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به تصویربردار: محمد رسولی، طراح صحنه: هومن معصومی، چهره پرداز: علیرضا خورشید، صدابردار: مهرداد دادگری، برنامه ریز و دستیار کارگردان: مهرداد یزدانی، مدیر تولید: آندرانیک خچومیان اشاره کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VW4

منبع: فردا

کلیدواژه: زندگی از نو سریال علیرضا خمسه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!

آفتاب‌‌نیوز :

«محمدحسن شانه‌ساززاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم، اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند، اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی‌اش!
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی اش!
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • مشاهیر نقش‌بسته در قاب تلویزیون
  • چهره واقعی شیرین نون خ در خارج از سریال/ ندا قاسمی را دیگر نمیتوان شناخت
  • بررسی فیلم سینمایی گیجگاه اولین تجربه‌ی کارگردانی عادل تبریزی/ گیجگاه به سبک دهه شصت