Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کودکان، ثمره زندگی ما هستند. همانگونه که برای زندگی در فضای واقعی تربیت می‌یابند، نیاز به آموزش برای بهره‌مندی و مواجهه با فضای مجازی دارند.

۹ماه پیش طرح زیست بوم کودکان در فضای مجازی را آغاز کردیم و امروز در کمال مسرت در دانشگاه صنعتی شریف با کودکانی مواجه شدم که با فعالیت در یکی از زیر پروژه های زیست بوم کودکان با نام "برنامه نویسی به زبان مادری" برای برنامه نویسی، ساخت انیمیشن و نیز ساخت بازی توانمند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عزیزان اکنون نه تنها صرفا مصرف کننده فضای مجازی‌اند، بلکه به چرخه تولید کنندگان محتوا پیوسته‌اند.

به گزارش عصرایران از روزگاری نه چندان دور که هنوز هم ادامه دارد، تنها راهکار مراقبت از کودکان در فضای مجازی، ممنوعیت فروش سیم‌کارت به افراد زیر۱۸ سال -بخوانیم پاک کردن صورت مساله- بود، امروز با زیست بوم کودک به سمت توانمند سازی و آگاهی فرزندانمان و هدایت آنها برای تولید فرهنگ، تولید ثروت و در آینده‌ای نه چندان دور درخشش نام ایران بر تارک فضای مجازی حرکت خواهیم کرد.

تلاش خواهیم کرد در مدت کوتاهی، برای بهره‌مندی همه کودکان ایران زمین از این امکانات، "اولین مدرسه مجازی برنامه‌نویسی به زبان مادری" را با همکاری دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی نماییم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جهرمی فضای مجازی صنعتی شریف برنامه مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود نوشت:

عبدالناصر همتی گفته است که میزان چاپ پول در ۲/۵ سال اخیر از کل پول چاپ شده در تاریخ ایران از عصر باستان تا سال ۱۴۰۰، بیشتر بوده است.

tags # آذری جهرمی ، سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • زبان طنز نیشدار است
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش