Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح شش پروژه ۶ طرح بندری، صنعتی، تولیدی و گردشگری در شهرستان انزلی، اظهار کرد: قطعا توسعه ای می تواند دارای نتایج مثبت در کشور باشد که سبب افزایش امید در میان مردم شود.

وی با بیان اینکه تمرکز بر راه اندازی حمل و نقل ترکیبی یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است، افزود: تلاش می کنیم تا با ایجاد این نوع حمل و نقل از همه ظرفیت های کشور در حوزه حمل و نقل بهره برداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر حمایت از ایجاد کریدورهای جدید، آن را به نفع کشور دانست و گفت: تقویت حوزه حمل و نقل به ویژه حمل و نقل ترکیبی مهم ترین ظرفیت ملی در راستا توسعه اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به ظرفیت کشور در حوزه بنادر و دریا، خاطرنشان کرد: احداث بندرکاسپین به توسعه و ورنق اقتصادی کشور سرعت بیشتری می بخشد.

آخوندی به ظرفیت و پتانسیل های استان گیلان در این حوزه اشاره کرد و یادآورشد: گیلان با بهره برداری از این ظرفیت های می تواند نقش مهمی در صادرات، ترانزیت و توسعه گردشگری ایفا کرده و زمینه رونق و شکوفایی استان فراهم شود.

وی با تأکید برلزوم ایجاد هم افزایی میان بندرانزلی و بندرکاسپین، افزود: این دو بندر می توانند نقش کلیدی در واردات و صادرات کالا به کشورهای حوزه خزر و سایر کشورها داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به برخی مزیت های این بندر اشاره و خاطرنشان کرد: توازن اقتصادی در زیرساخت های بندری و حجم تجارت، توسعه گردشگری و توریسم، افزایش عملیات های دریایی در حوزه نجات، مقابله با آلودگی دریایی، رونق بخشیدن به تجارت منطقه، استفاده استان های همجوار از تجهیزات و امکانات این بندر، ارائه خدمات بنادر نسل سوم، نزدیکی به بزرگترین ذخایر نفت و گاز خزر، نزدیکی به بازارهای منطقه بخشی از مزایا این بندر است.

کد خبر 4331215

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی عباس آخوندی مراسم افتتاحیه وزارت راه و شهرسازی گرگان بوشهر خبرگزاری مهر شهرکرد کرمانشاه مشهد شیراز خرم آباد یاسوج بیرجند مواد مخدر تبریز هفته قوه قضاییه عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن جزء مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است، گفت: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن جز مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن با استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم به کار می‌گیریم.

عطایی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری و شهرسازی اقدامات خوبی انجام شده است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه‌سازی در استان همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

عطایی یادآور شد: در حوزه شهرسازی نیز در جهت جلب رضایت شهروندان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، صبح امروز و با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو مدیرکل سابق راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 747805

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت