Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دلیل اصلی نتیجه نگرفتن ما مقابل اسپانیا و پرتغال ضعفی است که بازیکنان ما در حرفه‌ای بودن و استفاده از موقعیت‌ها داشتند.

طرفداری-اسماعیل حلالی، پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت:

تیم ما در بازی سومش نسبت به ۲ بازی گذشته از لحاظ روحی و روانی راحت‌تر بود و چون با شرایط جام جهانی وفق پیدا کرده بود توانست بازی بهتری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان، وی در پاسخ به این سوال که دلیل نتیجه گرفتن تیم ملی مقابل اسپانیا و پرتغال بدشانسی بود یا یک عامل دیگر تصریح کرد:

دلیل اصلی نتیجه نگرفتن ما در این ۲ بازی ضعفی است که بازیکنان ما در حرفه‌ای بودن و استفاده از موقعیت‌ها داشتند. این مشکل فقط در تیم‌های پایه برطرف می‌شود که ما هیچ اقدامی در این زمینه نداشته‌ایم.

پیشکسوت فوتبال کشور ادامه داد:

همانطور که قبلا در تحلیل بازی‌های پرسپولیس گفته بودم طارمی در تایمینگ ضربه‌زدن به توپ ضعف دارد و مشکل او از فوتبال پایه نشات می‌گیرد.

حلالی همچنین تاکید کرد:

ما در بازی عرضی مشکل داریم و تنها راه حمله کردن را در فوتبال مستقیم بلد هستیم که این نوع حمله کردن در فوتبال روز دنیا منسوخ شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله نیمه نهایی برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای والیبال ایتالیا تیم ورونا در شب خوب امین اسماعیل نژاد با نتیجه سه بر یک از سد مودنا گذشت و به بازی برای کسب رتبه پنجم صعود کرد.

در این دیدار ورونا ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 پیروز شدند و مودنا نیز ست سوم را با نتیجه  25 بر 23 برد.

در این مسابقه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا شب درخشانی داشت و هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد. اما امتیاز آورترین بازیکن ورونا بازهم نوموری کیتا با بیست امتیاز بود.

ورونا با این برد حالا برای کسب رتبه پنجم باید به مصاف لوبه برود که بازی بسیار سختی برای یاران امین اسماعیل نژاد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست