Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@09:41:01 GMT

لادن طباطبایی از ولایت عشق تا من و تو +فیلم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۷۶۰۱

لادن طباطبایی از ولایت عشق تا من و تو +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جام نیوز، اواخر هفته گذشته یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد و طی آن لادن طباطبایی بازیگری که چند سالی است از فضای کار هنری دور مانده، در شبکه ضدایرانی من و تو با پوششی سوال برانگیز ظاهر شد.

 

 

لینک دانلود

 

 

این رویداد موجب شد تا برخی مخاطبان فضای مجازی روانه صفحه شخصی این بازیگر در اینستاگرام شدند و انتقادات بسیاری متوجه این رفتارها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتقادها موجب شد این بازیگر بخش عمومی نظرات را مسدود کرده و درج پیام را محدود به کسانی کند که خود آنها را دنبال می کند.

 

پیشتر هم لادن طباطبایی در پی حواشی حضور در کمپین حمایت از فیتیله‌ای‌ها یکبار از اینستاگرام خداحافظی کرده بود.

 

بهره برداری از بیماری فرزند

متاسفانه طی سال های اخیر لادن طباطبایی که با سریال "ولایت عشق" در خاطرها ماندگار شده بود، مانند بسیاری از چهره های قدیمی سینما و تلویزیون کم کار یا بیکار شد و با از دست دادن ابزارهای کسب شهرت، به راهکار تازه ای برای دیده شدن روی آورد که مرتبط با بیماری فرزندش بود.

 

درگذشته فعالیت های آغازین این بازیگر در شبکه های اجتماعی بیشتر پیرامون فضای کاری، اطلاع رسانی در خصوص کارهای هنری، عکس ها و فیلم های سفرهای تفریحی به ترکیه و اروپا بود تا اینکه با فاصله گرفتن ناخواسته از سینما- تلویزیون و ماجرای طلاق از همسرش، سعید تهرانی، زندگی این بازیگر دگرگون شد.

 

او که تا دیروز سرگرم بازی در فیلم ها، سریال ها و سفرهای تفریحی بود به یکباره تصمیم گرفت به فرزند بیمارش رسیدگی کند، بنابراین به نقش مادری مهربان درآمد.

 

این نقش به وی کمک کرد تا با پرداختن به بیماری اوتیسم فرزندش دوباره از ظرفیت رسانه ها برای طرح خود بهره بگیرد.

 

واکنش همسر سابق به مهربان شدن ناگهانی لادن

وی درباره بیماری دخترش گفت: که لادن دخترم را کتک می زد و مادر خوبی برای فرزندم نبود و اعصاب و حوصله بچه داری نداشت و دخترم که اوتیسمی بود تنبیه بدنی می کرد که به شدت تنبیه بدنی برای بیماران اوتیسمی خطرناک است.

 

وی گفت: همسرم برایم زن خوبی بود اما رفتار خوب و مادر خوبی برای فرزندش نبود‌.

 

او که در رشته تحصیلی تکنولوژی آموزشی درس خوانده و مدرک این رشته تحصیلی را اخذ کرده حاضر شد به خاطر بیماری دخترش روانشناسی کودک را گذرانده و تحقیقات زیادی درباره بیماری اوتیسم انجام داد.

 

او با کودک بیمار خود چه کرد و می کند؟

اگر سری به صفحه او در اینستاگرام بزنید به صدها عکس و فیلم از دختر بیمارش برمی خورید. بیماری یا اختلال فرزند این بازیگر به گونه ای است که قطعا تهیه این همه فیلم و عکس او را به زحمت خواهد انداخت و شاید بتوان این رفتارهای بازیگر زن را نوعی کودک آزاری تلقی کرد.

 

چنین رفتاری با انتقاد برخی متخصصان اوتیسم مواجه شده، چرا که آنها معتقدند آرامش روانی کودک برهم می ریزد.

 

آنچه به وخامت این مساله می افزاید تمرین هایی است که فرزند بیمار برای بهتر شدن صحنه فیلمبرداری پیشتر انجام داده است.

 

او در حالی کلیپ های تمرین با فرزندش سها را به بهانه آموزش برای خانواده های درگیر با این بیماری منتشر می کند که چنین رویه غلطی متداول نبوده و براساس توصیه متخصصان افراد مبتلا باید به مراکز آموزشی مراجعه کنند. حتی روند آموزش و درمان اوتیسم در آمریکا هم مستثنی از این مساله نیست.

 

اما ظاهرا خانم طباطبایی روند درمان را با فضای رسانه اشتباه گرفته و کودک بیمار را سیبل دوربین خود کرده است، بنابراین عجیب نیست که رفتارهای پرخاشگرانه در سها طی مدت زمان حضور او در آمریکا شدت یافته است.

 

 

لینک دانلود

 

 

طباطبایی در جواب انتقادها به این رفتارهایش، منتقدان را اجیر شدگانی معرفی می کند که از سوی همسرش ساپورت می شوند و در کل نسبت به رفتار همسرش توهم توطئه دارد.

 

اما این تنها بخشی از تبعات رفتارهای لادن طباطبایی برای دخترش است. بازیگر سینما با طلاق از همسرش کانون گرم خانواده را که می توانست برای این دختر تامین کننده نیازهای عاطفی باشد از او گرفت.

 

او با مهاجرت از ایران و رفتن به آمریکا، خلا دوری از وطن را هم به رنج بیماری و دوری از پدر افزود.

 

او که به دنبال خروج از ایران و کسب گرین کارت آمریکا بود، نبود امکانات برای درمان را بهانه کرد و سها را با خود به آمریکا برد غافل از اینکه با گرفتن کانون گرم خانواده از این دختر بیمار، ضربه بزرگتری به او زد. چرا که نیاز عاطفی به مراتب برای درمان سها لازم تر از حضور در آمریکا بود.

 

رفتارهای بازیگر سابق سینما سوالات جدی بسیاری را برای هموطنان و طرفدارانش بوجود آورده و خانم طباطبایی بجای پاسخگویی به ساده ترین سوالات افکار عمومی یا اقدام به توهین می کند و یا با مسدود کردن بخش نظرات به آنها بی اعتنایی می کند.

 

با این حال خانم لادن طباطبایی پس از چند روز در تلاش است حضور خود در شبکه من و تو و حجاب نیم بندش را با دو پست تازه درباره دفاع مقدس، توجیه کند و رفتار خود را عادی و غیرسیاسی نشان دهد.

 

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: من و تو اینستاگرام اینستاگرام اینستاگرام من و تو لادن طباطبایی فضای مجازی بازیگر سینما من و تو فیلم شبکه تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته در حملات هوایی پاکستان به افغانستان

 

به گزارش تابناک به نقل از یورو نیوز، «ذبیح الله مجاهد»، سخنگوی دولت طالبان، در بیانیه‌ای اعلام کرد که حملات هوایی روز گذشته -‌دوشنبه- پاکستان‌ منجر به کشته شدن سه زن و سه کودک در ‌ولایت پکتیکا شده است.

وی افزود که ‌دو تن دیگر در حمله‌ای در ولایت خوست کشته شدند.

وی ادامه داد: «حوالی ساعت ۳:۰۰ بامداد ‌‌هواپیماهای پاکستانی خانه‌های غیرنظامی‌ را در ولایت‌های خوست و پکتیکا نزدیک مرز با پاکستان بمباران کردند.»

مجاهد گفت: «چنین حملاتی نقض حاکمیت افغانستان است و عواقب بدی خواهد داشت که این کشور قادر به کنترل آن نخواهد بود.»

این حملات پس از آن صورت گرفت که هفت سرباز پاکستانی در حمله‌ای که روز شنبه در داخل خاک پاکستان رخ داد، کشته شدند.

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در قندهار
  • افزایش تدابیر امنیتی جشن نوروز در مزارشریف
  • تدابیر امنیتی ویژه سال نو در مزارشریف
  • ۸ کشته در حملات هوایی پاکستان به افغانستان
  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ آسمانی شدند + عکس
  • تکمیل حداکثری بازسازی میدان هوایی ولایت بدخشان
  • سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد
  • برای آنهایی که سال ۱۴۰۲ رفتنشان بهت‌زده‌مان کرد
  • وکیل: صدیقه وسمقی بازداشت شد
  • عکس| تغییر چهره طناز طباطبایی در ۱۵ سال!