Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري کرمانشاه با تاکيد براينکه دشمنان درصدد کاهش آستانه تحمل مردم با اعمال تحريم هستند، اظهار داشت: اين انسجام ملت است که موجب عبور از فشارها و ترفندهاي دشمنان مي شود.

به گزارش ايرنا، محمدابراهيم الهي‌تبار روز سه شنبه در همايش مداخلات و حمايت هاي رواني - اجتماعي در مناطق زلزله زده که در مجتمع فرهنگي و آموزشي بهزيستي کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هيچ گاه نبايد گمان کرد که دشمنان دايه مهربانتر از مادر مي شوند و نبايد تجربه تلخ کشورهايي همچون عراق و افغانستان را به فراموشي سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد براينکه کشور به همه ملت ايران تعلق دارد بر حفظ و دفاع از آرمانهاي انقلاب تاکيد کرد چرا که با اتکا به سرمايه اجتماعي و حفظ وحدت و ايمان مي توان به پيروزي هاي بزرگ دست يافت.
الهي تبار با تاکيد براينکه خروج آمريکا از برجام براي ما يک فرصت است، ادامه داد: حرکت در مسير کاهش و رفع مشکلات کنوني در سايه وحدت و همدلي و آگاهي از ترفندهاي دشمنان ميسر مي شود.
الهي تبار با اشاره با اقدام هاي مثبت صورت گرفته در مناطق زلزله زده اظهار داشت: هم اکنون تلاش ها بايد در راستاي بازگرداندن اميد به مناطق زلزله زده و کاهش مشکلات قرار داده شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري کرمانشاه با بيان اينکه مشکل حاد بهداشتي از جمله شيوع سالک در اين مناطق وجود ندارد، اظهار داشت: بزرگ کردن مشکلات در اين مناطق دردي را دوا نمي کند و تاکنون علاوه بر جمع آوري انبوه بالايي از زباله ها، نزديک به 10 هزار کيلومتر مربع از مناطق آسيب ديده عليه جوندگان و حشرات سمپاشي شده است.
وي با اشاره به جمع آوري سگ هاي ولگرد بر رسيدگي و ساماندهي وضعيت آب آشاميدني مناطق زلزله زده نيز تاکيد کرد.
الهي تبار در پايان سخنان خود به پيگيري هاي انجام شده براي بازگشايي مرز خسروي به منظور اشتغالزايي و رونق وضعيت اقتصادي به ويژه براي زلزله زدگان اشاره کرد.
زمين لرزه 7.3 ريشتري 21 آبان در 11 کيلومتري بخش ازگله، 32 کيلومتري شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه، 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
اين زلزله به 10 شهرستان و يک هزار و 930 روستاي استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
استان کرمانشاه با 2 ميليون نفر جمعيت داراي 14 شهرستان و 2 هزار و 622 روستا است.
7460/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود

شرکت توزیع برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل، اسالم فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در ساعات مشخص خبر داد.

شرکت توزیع برق استان گیلان امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با صدور اطلاعیه‌ای از قطعی برق چند ساعته در برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل، اسالم به منظور پاره‌ای از تعمیرات در جهت بهبود نیرو رسانی، در ساعات مشخصی از فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

آستانه اشرفیه: چوب‌بری امیر فلاح، روستاهای آستانه کشل آزادسرا، پل‌سازی شرکت پرهام، عبدالله  آباد، ریسندگی و بافندگی سمین بافت، تانکرسازی گیلان شرق، روستاهای آستانه کورکاه از ساعت  ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

تالش: پیرسرای جوکندان از ساعت ۱۱ تا ۱۳

رشت: آخر جماران از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

رضوانشهر: پلنگ‌پاره و پونل از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

رحیم‌آباد: پمپ بنزین کلاچای، کلاچای داخل شهر، پاسگاه ساحلی شیر محله، شیر محله، شرکت سیرود، هادی کیاشهر، جاده سیرود سردخانه علیرضا نصرتی، قاسم‌آباد علیا، کلاچای پلرود جنب اداره گاز کلاچای، پلرود گیل کلایه به سمت دریا، چاه آب کشاورزی از ساعت ۹ تا ۱۰:۴۵

لاهیجان: بیجاربنه و نخجیرکلایه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و همچنین خیابان نیما و کارگر از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰

دیلمان سیاهکل: بیمارستان ۱۰ تختخوابی، دیلمان محله اسپیلی میاندشت، پمپاژ آب آشامیدنی دیلمان جنب خانه بهداشت، سالن ورزشی دیلمان، شهر دیلمان، هلال احمر، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دیلمان، چاه آب شرب شهر دیلمان باباولی از ساعت ۱۱ تا ۱۳

اسالم: آب شرب درازک محله، خرجگیل انتهای حوزه شهری روبروی منزل سبحان قاسمی، برنجکوبی جهانگیر ملیحی و پورخودکار، روستای جامی محله اسالم، برنجکوبی باب اله بهاری و شرکا، روستای لمیر سفلی، بانک ملی اسالم از ساعت ۱۰ تا ۱۲

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان