Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه گروهی عکس «تک درخت» که به یاد عباس کیارستمی و همزمان با سالروز تولدش افتتاح شده تا سالگرد فقدانش ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه گروهی عکس که در روز تولد عباس کیارستمی (یکم تیر ماه) افتتاح شده تا ۱۵ تیرماه به غیر از روزهای شنبه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ایوان واقع در الهیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه عکس، آثاری از ابراهیم حقیقی، ابراهیم خادم بیات، افشین بختیار، افشین شاهرودی، جاسم غضبان پور، جاوید نیک پور، جعفر پناهی، جمشید بایرامی، حسن غفاری، ساتیار امامی، ساعد نیک ذات، سعید دستوری، سمیرا باقری، سیف الله صمدیان، صادق میری، علی رهبر، علی زارع، علی قلم سیاه، فرزانه خادمیان، قاسم اشرفی، کیارنگ علایی، کیمیا رهگذر، مجید سعیدی، محمد حسن صلواتی، محمد فرنود، محمد همتی، محمود کلاری، مرضیه خورسند، مریم اسدی خوانساری، مریم زندی، مسعود پاکدل، مهدی مقیم نژاد، مهکامه پروانه، میلاد اسلام‌زاده، میلاد سمنگانی، مینا زیوری، نادر داوودی و عباس کیارستمی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام عباس كيارستمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان، نمایشگاه «وضوح ناقص» عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ با حضور اکبر ناظمی، رسول اولیازاده و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

آرمین عباسی در این نمایشگاه کوشیده مردمان اطرافش را صادقانه با ایده‌ای بدیع تصویر کند. در این نمایشگاه مخاطب با سوژه‌هایی روبه‌رو است که با وجود ناقص‌الوضوح بودن در عکس‌ها، آنچه که وانمود می‌کنند، برجسته شده است. عباسی تلاش داشته تا در آثارش وانمودهای زندگی انسان معاصر را که جزیی از زندگی است، وضوح ببخشد و پیش روی مخاطبان قرار دهد.

در متن استیتمنت نمایشگاه «وضوح ناقص» آمده است: «در جریان زندگی همه‌چیز در پرده‌ای تار تنیده شده است. گویی واقعیت هیچ چیز نه همانی است که می‌بینیم. وضوح در تمام سطوح ناقص است. در این عکس‌ها بر آن بودم که بگویم؛ صورت‌ها، لحظه‌ها، اشک‌ها، لبخندها، فریادها، همه و همه محو در جریان مرموز زندگانی‌اند که شاید کمترین فایده‌اش این باشد که خوب و بد یکدیگر را در تصویری که از خود نشان هم می‌دهیم، نسنجیم. حالا که همه و من می‌دانیم دنیای پیرامون‌مان اینچنین است، پس بیایید راستش را بگوییم. من حقیقت این ماجرا را عکاسی کرده‌ام.»

نمایشگاه «وضوح ناقص» تا روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت در خانه عکاسان جوان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به این گالری واقع در یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه دوم واحد ۳ مراجعه کنند.

کد خبر 6097422

دیگر خبرها

  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰