Web Analytics Made Easy - Statcounter

شقایق فراهانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در اولین تجربه همکاری خود با حمیدرضا نعیمی در نمایش «ریچارد» که از نیمه دوم تیر در تالار وحدت روی صحنه می رود به ایفای نقش می پردازد.

‎فراهانی در این اثر نمایشی که حامد کمیلی در آن ایفاگر نقش «ریچارد سوم» پادشاه انگلستان است در نقش «لیدی آن» ملکه انگلستان ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎حضور در نمایش «ریچارد» اولین تجربه بازیگری شقایق فراهانی در یک نمایش شکسپیری و همچنین بازی بر صحنه تالار وحدت است.

او پیش‌تر در نمایش‌هایی چون «چمدان» به کارگردانی فرهاد آییش و «مطرب» به کارگردانی بهزاد فراهانی به ایفای نقش پرداخته است.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شقایق فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی اش!

مصاحبه جذاب ندا قاسمی (شیرین سریال نون خ) را ببینید. ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ است. او متولد سال ۱۳۶۶ اهل کرمانشاه است. ندا قاسمی تجربه کار دوبله هم دارد. او با اولین کار تئاتر خود توانست جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه دریافت کند. ندا قاسمی در صدا و سیما کرمانشاه تجربه مجری گری نیز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: رکنا

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • تصویری از پوشش متفاوت شقایق فراهانی در کانادا
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی‌اش!
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی اش!
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود